شهیدان رجایی و باهنر الگوی خدمتگذاری صادقانه هستند
کد خبر: 4082075
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴

شهیدان رجایی و باهنر الگوی خدمتگذاری صادقانه هستند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر الگویی تمام عیار برای خدمتگذاری صادقانه هستند، گفت: این شهیدان به تمام کارگزاران و دولتمردان نظام جمهوری اسلامی درس عمل به تکلیف، صداقت، تواضع، مسئولیت پذیری و دوری از تجمل گرایی را آموختند.

حجت الاسلام آل هاشم، امام جمعه تبریزبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، امروز، هشتم شهریورماه، در مراسم گرامیداشت هفته دولت در تبریز، با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر الگویی تمام عیار برای خدمتگذاری صادقانه هستند، گفت: این شهیدان به تمام کارگزاران و دولتمردان نظام جمهوری اسلامی درس عمل به تکلیف، صداقت، تواضع، مسئولیت پذیری و دوری از تجمل گرایی را آموختند.

وی افزود: درسهای دیگری که از این شهیدان در فضای سیاسی امروز می‌توان آموخت ضرورت تداوم همیاری و همگامی، اتحاد و همبستگی، روشنگری دینی و نگرش آنان به سیاست و قدرت به عنوان ابزاری برای خدمت رسانی است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی هفته دولت را بهانه‌ای برای بیان خدمات دولت دانست و گفت: افزایش صادرات و مراودات تجاری، احیای واحدهای تولیدی راکد و نیمه راکد، اتکا به درآمدهای مالیاتی به جای استقراض، اصلاح نظام یارانه ای، رکوردزنی در افزایش تولید برق و جلوگیری از قطعی آن از جمله این اقدامات است.

وی همچنین از رئیس جمهور خواست موضوع دریاچه ارومیه سریعاً به نتیجه برسد زیرا مردم آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی نگران خشکی دریاچه و تبعات آن هستند.

آل‌هاشم، گفت: دولت سیزدهم در حوزه دیپلماسی منطقه‌ای بسیار موفق عمل کرده است و آثار مثبت آن روز به روز برای کشورهای همسایه بیشتر نمایان تر خواهد شد.

امام جمعه تبریز، افزود: یکی از پیامدهای مهم فعال شدن دیپلماسی منطقه‌ای دولت طی ماه‌های اخیر، رونق صادرات است که می تواند بر کل اقتصاد منطقه و کشورمان اثرگذار باشد.

وی با اشاره به اینکه دیپلماسی منطقه‌ای دولت جمهوری اسلامی ایران روز به روز در حال پیشرفت است، اظهار کرد: این موضوع برای اقتصاد و تجارت آذربایجان شرقی نیز که با چند کشور خارجی مرز مشترک دارد، بسیار اثرگذار بوده و می تواند رونق کسب و کار در منطقه را سرعت ببخشد.

انتهای پیام
captcha