آغاز پویش «همکلاسی مهربان» در زنجان
کد خبر: 4082117
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۳

آغاز پویش «همکلاسی مهربان» در زنجان

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه استان زنجان از آغار پویش «همکلاسی مهربانم برای سومین سال متوالی در استان زنجان خبر داد.

پویش همکلاسی مهربانهادی توفیقی، مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه استان زنجان، در گفت‌و‌گو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا و تحت تأثیر قرار گرفتن معیشت اقتصادی خانواده‌ها و در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری، سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با همکاری مجموعه آموزش و پرورش، بسیج سازندگی، تشکل‌های دانش‌آموزی و خیرین در راستای تامین بسته‌های لوازم‌التحریر کمک آموزشی مؤمنانه و تشکیل و سازماندهی گروه‌های جهادی اقدام کرد.

این مسئول در ادامه تصریح کرد:بسیج دانش‌آموزی با ثبت ۱۸ گروه جهادی جغرافیا محور نسبت به شناسایی، جمع‌آوری و توزیع بسته‌های معیشتی و فعالیت‌های جهادی در راستای مقابله با کرونا اقدامات سازنده‌ای داشته است.

توفیقی با بیان اینکه در راستای فرامین رهبر انقلاب در سال ۹۹ پویش همکلاسی مهربان تشکیل شد، تاکید کرد: سال گذشته با عنوان پویش همکلاسی مهربان ۲ ،۱۲ هزار بسته لوازم تحریر و ۶ هزار و ۹۰۰ کیف و ۳ هزار و ۴۰۰ جفت کفش با همکاری مدیران مدارس در میان دانش‌آموزان کم‌برخوردار و نیازمند استان توزیع شد.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه استان زنجان با بیان اینکه پویش همکلاسی مهربان ۳ با سخنرانی سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در این رزمایش ۱ هزار و ۵۰۰ کوله به همراه لوازم التحریر با همکاری نهادها، کمیته امداد، آموزش و پرورش، تشکل‌های دانش‌آموزی، هلال احمر، مراکز نیکوکاری و هیئت‌های مذهبی آغاز می‌شود.

انتهای پیام
captcha