اربعین حسینی مرز جغرافیایی و مذهبی ندارد
کد خبر: 4082457
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱

اربعین حسینی مرز جغرافیایی و مذهبی ندارد

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: امروز اربعین حسینی مرز جغرافیایی و مذهبی ندارد و مرکز عدالت ایده هر انسان بالفطره است.

دیدار نمانده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با کارکنان منطقه پدافند هوایی شرق کشوربه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، امروز ۱۰ شهریورماه در دیدار فرمانده و جمعی از کارکنان منطقه پدافند هوایی شرق کشور به مناسبت روز پدافند هوایی اظهار کرد: از همه جهان با هر دین و مذهبی با انگیزه رسیدن و یافتن عدالت، در این حرکت عظیم شرکت می‌کنند و نشانی امام زمان (عج) را از حضرت سیدالشهدا (ع) می‌گیرند.

وی اظهار کرد: خداوند بعد از آن همه زورگویی‌ها این فرصت طلایی را به ما داده است و امیدواریم کار مضاعف شود چراکه وظیفه سنگین آمادگی جهان برای ظهور عدالت برعهده انقلاب اسلامی قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه اکنون شاهد همگام شدن قوای سه‌گانه و نیروهای مسلح با هم در کشور هستیم گفت: نیروهای مسلح ۴۳ سال است که به عهد خود با امام راحل با وفا مانده‌اند.

وی افزود: امروز آسمان ایران از امن‌ترین آسمان‌های جهان است و دشمن هر جایی که خط قرمز را رد کند، باید آماده برخورد جدی نیروهای مسلح ایران باشد.

وی بیان کرد: عوامل استعمار بیش از ۱۰۰ سال هر کاری خواستند با این ملت کردند و کسی نبود که از ملت ایران دفاع کند همچنین با اقدامات پادشاهان بی‌غیرت، بخش‌های بسیاری از کشور از دست رفت و اربابان بیرونی به تعیین پادشاهان ایران می‌پرداختند.

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه قبل از انقلاب اسلامی همه چیز تحت تصرف استعمار بود افزود: این حرکت انقلابی و ساختار جدید بعد از ۴۰ سال از یک قدرت بی‌نظیر در سطح بین‌الملل برخوردار است.

وی بیان کرد: مجموعه نیروهای مسلح قبل از انقلاب تحت امر دیگران بودند و وقتی شرایط کشور تغییر کرد براساس دین، وجدان و تعهد خودشان در دفاع از مردم ایستادند و مبارزه با بیگانه را مردانه آغاز کردند.

انتهای پیام
captcha