پرداخت 6 هزار فقره وام ازدواج توسط قرض الحسنه مهر در آذربایجان شرقی
کد خبر: 4082979
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۷

پرداخت 6 هزار فقره وام ازدواج توسط قرض الحسنه مهر در آذربایجان شرقی

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در آذربایجان شرقی با بیان اینکه وام‌های ازدواج معرفی شده به این بانک زیر 10 روز پرداخت می‌شود، گفت: از ابتدای سالجاری 6 هزار فقره وام ازدواج توسط این بانک پرداخت شده است.

ایمان صمدی، مدیر بانک قرض الحسنه مهر در آذربایجان شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، ایمان صمدی، روز شنبه، 12 شهریور، در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه وام‌های ازدواج معرفی شده به این بانک زیر 10 روز پرداخت می‌شود، گفت: از ابتدای سالجاری 6 هزار فقره وام ازدواج توسط این بانک پرداخت شده است.

وی گفت: امسال بانک مهر ایران در استان آذربایجان شرقی سال خوب و پرشتابی داشته و ۵۰ درصد رشد منابع داشته و مردم استان ۴۳ هزار میلیارد ریال از سپرده‌های خود به صورت قرض‌الحسنه برای ارائه تسهیلات گذاشتند.

صمدی تصریح کرد: رشد مصارف هم در سال‌جاری ۴۰ درصد بوده و نرخ مطالبات بانک‌های مهر استان هم کمتر از نیم درصد است در حالی که میانگین کشوری سایر بانک‌ها ۴ درصد است.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در آذربایجان‌شرقی، با اشاره به تسهیلات پرداخت شده گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران از ابتدای سال تاکنون 30 هزار فقره تسهیلات پرداخت کرده که جمعا به ارزش 11 هزار میلیارد تومان است.

وی همچنین با اشاره به سیاست گذاری دولت برای پرداخت تسهیلات بدون ضامن تصریح کرد: قبل از اینکه دولت تسهیلات بدون ضامن را ابلاغ نماید، بانک قرض الحسنه مهر ایران تسهیلات بدون ضامن را سه سال پیش آغاز کرده بود، 40 درصد تسهیلات را بصورت بدون ضامن اعطا کرده ایم که جمعا 20 هزار فقره تسهیلات در کل استان می باشد.

صمدی ادامه داد: در بانک قرض الحسنه مهر ایران اعتبار سنجی جای خود را به تضمین داده است، از جمله عملکرد و اتفاقاتی که در بانک قرض الحسنه مهر ایران صورت گرفته افزایش سقف وام از 50 میلیون تومان به 200 میلیون تومان بوده است.

انتهای پیام
captcha