توجه به آموزش‌های زودهنگام؛ اصلی‌ترین رسالت حوزه آموزش و پرورش
کد خبر: 4083037
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸
استاندار گلستان بیان کرد:

توجه به آموزش‌های زودهنگام؛ اصلی‌ترین رسالت حوزه آموزش و پرورش

استاندار گلستان بیان کرد: توجه به آموزش‌های زودهنگام و حتی پیش از دبستان مهمترین و اصلی‌ترین رسالت آموزش و پرورش محسوب می‌شود.

جلسه شورای اداری آموزش و پرورش در استانداری گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، علی محمد زنگانه، استاندار گلستان روز گذشته، 12 شهریور در جلسه شورای آموزش و پرورش استان تصریح کرد: توجه به آموزش‌های زودهنگام و حتی پیش از دبستان مهمترین رسالت آموزش و پرورش محسوب می‌شود.

استاندار گلستان با بیان اینکه کشورهایی که در حوزه آموزش‌های زودهنگام هزینه می‌کنند میزان جرم و جنایت کمتری در جامعه بزرگسالان را شاهد هستند، تصریح کرد: آموزش‌های زودهنگام در واقع هزینه محسوب نمی‌شود بلکه نوعی سرمایه‌گذاری است و موجب ارتقای بهره‌وری جامعه در آینده می‌شود.

زنگانه با بیان‌ اینکه گاهی هزینه یک زندانی ده برابر سرمایه‌گذاری است که در تربیت نسل صورت می‌گیرد، افزود: اگر می‌خواهیم آینده را به خوبی بسازیم باید توجه ویژه به آموزش‌های ابتدای کودکی و زود‌هنگام داشته باشیم.

استاندار گلستان گفت: گلستان به عنوان پایلوت طرح نماد و پرورش عنوان کودکی تلاش دارد نمونه‌ای جامع و کامل را از این موضوعات ارائه کند.

انتهای پیام
captcha