بدرقه خادمان موکب جنت الحسین(ع) شهرداری تبریز به کربلا
کد خبر: 4083175
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶

بدرقه خادمان موکب جنت الحسین(ع) شهرداری تبریز به کربلا

خادمان موکب جنت الحسین(ع) شهرداری تبریز با حضور شهردار تبریز و اعضای شورای اسلامی شهر به زیارت اربعین بدرقه شدند.

موکب جنت الحسین (ع)، شهرداری تبریز، اربعینبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، خادمان موکب جنت الحسین(ع) شهرداری تبریز، امروز، 13 شهریورماه، با حضور یعقوب هوشیار، شهردار تبریز و اعضای شورای اسلامی شهر به زیارت اربعین بدرقه شدند.

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز، در این مراسم گفت: بیش از ۸۰ نفر از کارکنان شهرداری تبریز در اولین کاروان زیارتی به کربلا اعزام شدند و برنامه‌ریزی برای اعزام چهار هزار نفر از شهروندان نیز در دستور کار شهرداری تبریز قرار دارد.

وی گفت: جهت تسهیل تردد زائران همایش جهانی اربعین اتوبوس های شهرداری تبریز در مرزهای خروجی کشور مستقر شده است. برخی حمایت‌های لجستیکی و خدماتی در مرزهای عراق توسط شهرداری تبریز در نظر گرفته شده است.

هوشیار افزود: شهرداری تبریز از هیچ‌کمکی جهت رفاه حال زائران اربعین مضایقه نخواهد کرد و هر جا هم نیاز به ایفای نقش باشد ما خادم زائران سرور سالار شهیدان هستیم.

شهردار تبریز اظهار کرد: در بحث تنظیف و خدمات شهری نیز مجموعه شهرداری تبریز خدمات کمکی به مسافران اربعین ارائه خواهد داد. روز جمعه ۱۸ شهریور نزدیک به چهار هزار نفر از شهروندان تبریزی با ارائه خدمات توسط شهرداری، به کربلا اعزام می‌شوند.

انتهای پیام
captcha