برگزاری جلسه هماهنگی برنامه‌های بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید در اردبیل
کد خبر: 4083357
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵

برگزاری جلسه هماهنگی برنامه‌های بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید در اردبیل

جلسه هماهنگی برگزاری باشکوه برنامه‌های کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل با حضور جمعی از مسئولان و مدیران کل برخی ادارات در ساختمان کنگره شهدا استان برگزار شد.

کنگره ملی ۳۴٠٠ شهید استان اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، جلسه ستاد برگزاری کنگره ملی بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل، ۱۳ شهریورماه با حضور صدیف بدری، نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس، غلامحسین محمدی اصل، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان، تدین فرمانده تیپ ۳۷ حضرت عباس(ع) اردبیل، حسن‌زاده دبیر اجرایی کنگره ملی بزرگداشت شهدای استان و جمعی از مدیران کل برخی ادارات در محل سالن اجتماعات ساختمان این کنگره برگزار شد.

بدری، نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس با قدردانی از برنامه‌ریزی و زحمات دست‌اندرکاران برگزاری کنگره بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان افزود: با تدارکات مناسبی که انجام گرفته در سال ۱۴۰۲ شاهد برگزاری در خور شأن این کنگره خواهیم بود.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نمین، نیر و سرعین ادامه داد: در شرایط فعلی هرچه داریم از برکت خون شهدا و تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری بوده، به طوریکه امروز در حوزه توسعه دفاعی و امنیت جزو کشورهای پیشرو در منطقه و جهان هستیم.

وی با اشاره به اینکه این کنگره فرصت مغتنمی برای نهاد مردمی سپاه در راستای گسترش خدمات به مناطق کم‌برخوردار خواهد بود، خاطرنشان کرد: اشاعه فرهنگ شهدا یکی از اصلی‌ترین و موثرترین اقدامات در راستای برنامه‌ریزی فرهنگی برای ریشه کنی فساد است.

در ادامه محمدی اصل، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: گام‌های بلندی در امر کنگره شهدا برداشته شده است اما قابل قبول نیست.

وی با بیان اینکه کنگره شهدا یک ظرفیت بزرگ برای استان به حساب می آید تصریح کرد: با تلاش و همت مضاعف می‌توان به نام ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل، ۳هزار و ۴۰۰ خانه محروم برای نیازمندان احداث کرد که این امر نیازمند تلاش هرچه بیشتر مسئولان استان است.

محمدی اصل خاطرنشان کرد: حسینیه ثارالله سپاه استان، به عنوان مرکز میزبانی برگزاری برنامه‌ها و یادواره‌های بزرگ در راستای کنگره شهدای استان اردبیل بوده و لازم است فضای داخلی آن توسعه و گسترش یابد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: تلاش می شود تا برنامه های هفته دفاع مقدس در راستای گرامیداشت و یاد و خاطره شهدا، ایثارگران و جانبازان بصورت باشکوه برگزار شود.

در پایان جلسه، حکم‌ مسئولیت سردار تدین، فرمانده تیپ ۳۷ سپاه حضرت عباس(ع) استان به عنوان رئیس کمیته یگان انتظامی نیروهای مسلح در کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل اعطا شد.

انتهای پیام
captcha