فرمانده سپاه هریس معرفی شد
کد خبر: 4083827
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۸

فرمانده سپاه هریس معرفی شد

با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، سرهنگ پاسدار احمد عبادی به عنوان فرمانده سپاه ناحیه هریس معرفی شد.

معرفی فرمانده جدید سپاه، هریسبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، طی مراسمی با حضور سرهنگ پاسدار کاظم قلعه، معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، روز سه شنبه، 15 شهریورماه، سرهنگ پاسدار احمد عبادی به عنوان فرمانده سپاه ناحیه هریس معرفی شد.

سرهنگ پاسدار کاظم قلعه، معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا، در این مراسم، تقویت مساجد و پایگاه‌های بسیج را از راه‌های مقابله با نفوذ دشمنان بیان کرد، گفت: در حال حاضر دشمنان انقلاب در تلاش هستند با انواع توطئه‌ها جوانان ایران اسلامی را از مساجد و پایگاه‌ها دور نگه دارند تا بتوانند به اهداف شوم خود دست یابند ولی با تقویت مساجد و پایگاه‌ها می‌توان جلوی این توطئه‌ها را بگیریم.

وی سپاه را مولد انقلاب و حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران تصریح کرد و گفت:  در طول عمر پر برکت انقلاب هرجا نظام به سپاه نیاز داشته است، سپاه با تمام توان در خدمت نظام و مردم بوده و خواهد بود.

در پایان این مراسم از تلاش‌های سرهنگ پاسدار غلامرضا اکبرپور، تجلیل و سرهنگ پاسدار احمد عبادی به عنوان فرمانده سپاه ناحیه شهرستان هریس معرفی شد.

انتهای پیام
captcha