همکاری ۳۰۱ وکیل نیکوکار با کمیته امداد آذربایجان‌شرقی
کد خبر: 4085467
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵

همکاری ۳۰۱ وکیل نیکوکار با کمیته امداد آذربایجان‌شرقی

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی گفت: ۳۰۱ وکیل نیکوکار در جهت ارائه خدمات حقوقی به نیازمندان با کمیته امداد استان همکاری می‌کنند.

کمیته امداد، نیکوکاری

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، غلامعلی ملامهدی، مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی، گفت: تعداد ۳۰۱ وکیل نیکوکار در جهت ارائه خدمات حقوقی به نیازمندان با کمیته امداد استان همکاری می‌کنند.

وی در تشریح ارائه خدمات حقوقی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان‌شرقی، افزود: از ابتدای سال‌جاری تاکنون تعداد ۳۰ میز حقوقی جهت معاضدت قضایی و خدمات مشاوره برای نیازمندان تشکیل شده است.

ملامهدی گفت: حـمایت حقوقی از مـددجویان تحت حمایت از طریق راهنمایی و مشاوره، پیگیری مسائل حقوقی و قضایی جهت احقاق حقوق آنان انجام می‌پذیرد.

وی از ارائه ۱۰۱۵ خدمت حقوقی به مددجویان تحت حمایت این نهاد خبر داد و اظهار کرد: این خدمات در قالب مشاوره، تنظیم دادخواست و لایحه توسط اداره حقوقی کمیته امداد استان و وکلای نیکوکار ارائه شده است.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی با اعلام اینکه ۲۶۲۰ نفر از مددجویان از کلاس‌های آموزش حقوقی بهره‌مند شده‌اند، گفت: طی این مدت ۱۴۲ پرونده حقوقی مددجویان نیز در محاکم قضایی پیگیری شده است.

انتهای پیام
captcha