اقدامات علیه استعمارگران باید پیوست فرهنگی و اعتقادی داشته باشد
کد خبر: 4085568
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

اقدامات علیه استعمارگران باید پیوست فرهنگی و اعتقادی داشته باشد

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: در کنار برنامه‌های استعماری دشمن برخی از دولت‌های بعد از انقلاب فرصت‌سوزی‌هایی داشتند، اما باید بدانیم هر اقدامی که انجام می‌دهیم باید پیوست فرهنگی و اعتقادی داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی، امروز، 23 شهریورماه در دیدار با اساتید مدعو طرح ضیافت اندیشه دانشگاه بیرجند اظهار کرد: بعد از انقلاب اسلامی دشمن با طرح‌های دقیق و کارشناسی شده قدم در مسیر مقابله با دین برداشت.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه استکبار به دنبال فرصت‌سوزی از ماست، بیان‌ کرد: ترور مسئولان در دهه ۶۰، جنگ تحمیلی، تحریم‌های اقتصادی و جنگ روانی از جمله طرح‌های دشمن است.

عبادی با بیان اینکه تنها در جنگ تحمیلی ۲۵۰ هزار نفر از جوانان مؤمن و انقلابی را از کشور ما گرفتند که این افراد می‌توانستند در آینده برای انقلاب مفید باشند، افزود: با توجه به این میزان از طرح و برنامه برای دشمنی، باقی ماندن انقلاب و پیشرفت روزافزون آن در واقع به یک معجزه الهی شبیه است که باید قدر آن را به‌خوبی دانست.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه در همان اوج تلاش‌های دشمن برای ضربه به کشور، رهبر معظم انقلاب اسلامی بیانیه گام دوم انقلاب را نوشتند، گفت: آثار شکست دشمن ظاهر شده است.

عبادی بیان کرد: در کنار برنامه‌های استعماری دشمن برخی از دولت‌های بعد از انقلاب نیز فرصت‌سوزی‌هایی داشتند، اما باید بدانیم هر اقدامی که انجام می‌دهیم باید پیوست فرهنگی و اعتقادی داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی متون درسی دینی به دروس مراکز آموزشی اضافه شده است، بیان کرد: باید ببینیم آیا این متون نیاز به تجدید نظر و کار تکمیلی ندارد. باید از فرصت به‌وجود آمده در شرایط فعلی به نحو احسن در راستای تقویت باورهای دینی و رفع مشکلات مردم استفاده کنیم، چراکه قوای سه‌گانه عزم جدی برای خدمت به جامعه دارند.

وی با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های مهم دولت انگیزه‌بخشی در بین جوانان است، اظهار کرد: اگر کارآفرینان با جوانان برای اشتغال صحبت کنند بی‌شک امید در دل آنان جوانه می‌زند.

انتهای پیام
captcha