خدمت رسانی مواکب سمنانی تا ۴ روز پس از اربعین در مرز مهران
کد خبر: 4085904
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵

خدمت رسانی مواکب سمنانی تا ۴ روز پس از اربعین در مرز مهران

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان گفت: مواکب استان سمنان تا چهار روز پس از اربعین در مرز مهران به زوار خدمت‌رسانی می‌کنند.

خدمت رسانی مواکب سمنانی تا ۴ روز پس از اربعین در مرز مهران

به گزارش ایکنا از سمنان، جبار دوست‌محمدیان، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان، عصر روز گذشته، 24 شهریور، در جمع هخبرنگاران، با اشاره به استقرار چندین موکب از استان سمنان در محل عبور زوار و در مسیرهای پیاده‌روی اربعین گفت: مواکب استان سمنان با توجه به استقرار و حضوری که در عراق داشتند در حال خدمت‌رسانی به زوار امام حسین علیه‌السلام هستند و این خدمت‌رسانی تا پس از اربعین نیز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این مواکب خدمات متعددی مانند اسکان، تغذیه و میان وعده و همچنین در حوزه بهداشت و درمان به زوار امام حسین‌(ع) ارائه می‌کنند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان با اشاره به فعالیت یک موکب در زمینه رسانه یادآور شد: علاوه بر این موکب که فعالیت‌هایی را در زمینه اطلاع‌رسانی انجام می‌دهد سایر مواکب استان به‌طور مستمر در حال خدمت‌رسانی به زوار هستند.

دوست‌محمدیان با اشاره به برنامه‌های تعیین شده برای بازگشت زوار متذکر شد: تعدادی از مواکب نیز در مرز مهران مستقر شده و به‌تمام زوار خدمات موردنیاز را ارائه می‌کنند.

به گفته وی؛ با توجه به اینکه پس از اربعین موج زیادی از مواکب برمی‌گردند در مرز مهران چهار موکب از استان سمنان مستقر شده و در بخش‌های اسکان، تغذیه، میان وعده تا 4 روز پس از اربعین به‌تمامی زوار سراسر ایران که مرز مهران را برای خروج انتخاب کردند خدمت ارائه می‌کنند.

انتهای پیام
captcha