برپایی نمایشگاه عکس محرم در بروجرد
کد خبر: 4086558
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۷

برپایی نمایشگاه عکس محرم در بروجرد

نمایشگاهی با عنوان «محرم در بروجرد» آثار عکاسی رضوان باروتی در نگارخانه استاد جواد بختیاری بروجرد برپا شد.

نمایشگاه عکس «محرم در بروجرد»به گزارش ایکنا از لرستان،  نمایشگاهی از آثار عکاسی رضوان باروتی، از هنرمندان بروجردی طی مراسمی یک‌شنبه، 27 شهریور شهریور در نگارخانه استاد جواد بختیاری واقع در مجتمع فرهنگی ـ هنری عبدالحسین زرین‌کوب بروجرد برپا شده است.

در این نمایشگاه که تا 30 شهریور دایر است، بیش از بیست عکس از آداب و رسوم محرم در شهرستان بروجرد به نمایش گذاشته شده است.

رضوان باروتی، فارغ‌التحصیل رشته مهندسی معماری است،  وی از دوران نوجوانی از مسیر طراحی و نقاشی وارد دنیای هنر شد، سپس در رشته‌های مشبک‌کاری و عکاسی مشغول به هنرآموزی شد، مجموعه عکس‌های محرم دومین تجربه نمایشگاه انفرادی او در رشته عکاسی است.

برپایی نمایشگاه آثار خوشنویسی قرآنی در بروجرد   

همچنین، نمایشگاهی از آثار خوشنویسی شهریار کیانی، از هنرمندان شهرستان بروجرد یک‌شنبه، 27 شهریور در مجتمع فرهنگی ـ هنری عبدالحسین رزین‌کوب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد برپا شده است.

در این نمایشگاه حدود 18 تابلو از آثار خوشنویسی این هنرمند بروجردی در قالب خط نستعلیق با مضامین قرآنی، احادیث و اشعار عرفانی در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

شهریار کیانی متولد 1358 دارای مدرک ممتاز خوشنویسی از انجمن خوشنویسان ایران است و حدود 30 سال سابقه فعالیت خوشنویسی دارد، این نمایشگاه اولین نمایشگاه انفرادی ایشان است.

نمایشگاه مذکور تا تاریخ 30 شهریورماه امسال صبح‌ها از ساعت 10 الی 13 و عصرها  از ساعت 16 الی 19 پذیرای علاقمندان است.

انتهای پیام
captcha