برگزاری دوره‌های آموزش مجازی پژوهشکده زن و خانواده
کد خبر: 4086722
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷

برگزاری دوره‌های آموزش مجازی پژوهشکده زن و خانواده

دوره‌های آموزشی مجازی تک‌درس پاییز ۱۴۰۱ به‌صورت آفلاین توسط پژوهشکده زن و خانواده برگزار می‌شود.

دوره‌های آموزشی مجازی تک‌درس پاییز ۱۴۰۱

به گزارش ایکنا، دوره‌های آموزشی مجازی تک‌درس پاییز ۱۴۰۱ به‌صورت آفلاین از ۱۷ مهرماه تا ۱۰ آذرماه توسط پژوهشکده زن و خانواده برگزار می‌شود.

در این دوره آموزشی به مباحث اصول و فنون مشاوره اسلامی با تدریس حجت‌الاسلام‌ والمسلمین آینه‌چی؛ تکنیک‌های تاب‌آوری ‌در خانواده و حل تعارضات زوجین با تدریس حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مهدی هادی پرداخته خواهد شد.

در دوره «اصول و فنون مشاوره اسلامی» حجت‌الاسلام‌ والمسلمین آینه‌چی به تبیین و آموزش سرفصل‌های «اهداف مشاوره»، «تعریف مشاوره»، «اصول پذیرش مشاور» و «ارزیابی مراجع در چارچوب معنویت» می‌پردازد.

در دوره «فن‌های تاب‌آوری ‌در خانواده» حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مهدی هادی به تبیین و آموزش سرفصل‌های «ویژگی‌های انسان‌های تاب‌آور»، «همدلی و ارتباطات اجتماعی»، «تیپ‌های شخصیتی»، «فن‌های توانمند شدن در حل مسئله» و «توانمندی‌های اجتماعی – ارتباطی» می‌پردازد.

در دوره «حل تعارضات زوجین» سرفصل‌های «سبک‌های حل تعارض»، «روش‌های حل تعارض ناسالم»، «مهارت‌های ارتباطی همسران» و «نگرش‌ها به تعارض» آموزش داده می‌شود.

این دوره به صورت آفلاین و در سامانه LMS برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره می‌توانند تا ۱۵ مهرماه از طریق لینک http://register.wrc.ir/view.php?id=۴۹۷۸۲ ثبت نام کنند.

انتهای پیام
captcha