پیکر شهید سپاه «علی محمدی» در زیرکوه تشییع شد
کد خبر: 4086781
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴

پیکر شهید سپاه «علی محمدی» در زیرکوه تشییع شد

پیکر شهید «علی محمدی» پاسدار رشید اسلام و از رزمندگان هوافضای سپاه در روستای پردان شهرستان مرزی زیرکوه به خاک سپرده شد.

تشییع پیکر شهید سپاه در شهرستان زیرکوهبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، پیکر پاک شهید علی محمدی، امروز، ۲۹ شهریورماه با حضور مسئولان خراسان‌جنوبی و مردم شهید‌پرور شهرستان زیرکوه، در روستای پردان این شهرستان تشییع شد.

حجت‌الاسلام حسن صباغیان، امام‌جمعه زیرکوه در این مراسم گفت: ما مدیون شهدا هستیم و امیدواریم خداوند ما را قدردان شهدا و مرگ ما را شهادت در راه خودش قرار دهد.

وی با بیان اینکه امروز خراسان‌جنوبی به‌ویژه شهرستان زیرکوه و روستای پردان به یک شهید سربلند مفتخر شد، افزود: شهادت یک تجارت فوق تصور در عالم هستی بوده و هیچ معامله‌ای باارزش‌تر از شهادت در دنیا نداریم، چراکه مشتری خود خداست و فروشنده انسان مؤمنی است که باکی از شهادت در راه خدا ندارد.

امام‌جمعه زیرکوه با بیان اینکه امروز جنگ دشمن جنگ ترکیبی است، گفت: در مقابل این جنگ باید به جهاد مقدس تبیین روی بیاوریم و ما در مقابل انقلاب مدیون هستیم و امروز دفاع از انقلاب از اوجب واجبات محسوب می‌شود.

صباغیان بیان کرد: امروز دشمن در جنگ سخت حرفی برای گفتن ندارد و به جنگ سرد و فرهنگی روی آورده است و باید مراقب باشیم تا شرمنده خون شهدا نشویم.

جواد قناعت، استاندار خراسان‌جنوبی نیز به‌مناسبت شهادت علی محمدی پیامی صادر کرد. در متن این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

«وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ»

شهدا در مسیر معامله با خداوند، از جان خود گذشتند تا سربلندی و عزت را برای ملت ایران به ارمغان بیاورند، از همین روست که شهادت را مدال افتخاری می‌خوانند که تنها به گردن بندگان خاص خدا زیبنده است.

اینجانب عروج ملکوتی شهید گرانقدر علی محمدی را به محضر فرمانده معظم کل قوا، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، پرسنل خدوم سپاه انصارالرضا(ع) استان، خانواده معظم این شهید عزیز و مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان زیرکوه به‌ویژه بخش زهان، تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

امید که روح پاک این شهید عزیز در درگاه ملکوتی حضرت حق با ارواح طیبه اولیاء طاهرین محشور شده و از خوان کرم اباعبدالله‌الحسین(ع) بهره‌مند گردد.

شهید علی محمدی، پاسدار رشید اسلام و نخبه جوان اهل روستای پردان شهرستان زیرکوه و تربیت‌یافته مکتب اسلام با شهادت خود به دشمنان اسلام نشان داد که جوانان انقلابی برای حضور در سنگرهای دفاع از امنیت هیچ هراسی ندارند.»

یادآور می‌شود، شهید علی محمدی از رزمندگان یگان هوا فضای سپاه، ۲۷ شهریورماه در حین انجام مأموریت به فیض شهادت نائل آمد و به دیدار معبود شتافت.

انتهای پیام
captcha