مسئولان قضایی و امنیتی اجازه ندهند نظام اسلامی خدشه‌دار شود
کد خبر: 4087047
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۴

مسئولان قضایی و امنیتی اجازه ندهند نظام اسلامی خدشه‌دار شود

نماینده ولی‎فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر تعطیل‌بردار نیست، به درگذشت مهسا امینی اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود که مسئولان قضایی و امنیتی بیش از این با دشمنان نظام مماشات نکنند و نگذارند نظام اسلامی خدشه‌دار شود.

حجت‌الاسلام احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‎فقیه در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‎فقیه در استان و امام‌جمعه خرم‎آباد در گردهمایی پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت در لرستان که امروز،  سی‎ام شهریور در مصلی الغدیر خرم‎آباد برگزار شد، با بیان اینکه اتحاد و وحدت ملت و حمایت مردم از نیروهای مسلح همچون روزهای دفاع مقدس راه‌حل عبور از بحران‌ها و موقعیت‌های مشابه است، گفت: دفاع مقدس قطعه‌ای از تاریخ این سرزمین است که دستاوردهای این دفاع برای همیشه بر تارک حماسه و ایثار همه آزادگان می‌درخشد.

وی افزود: در شرایطی که همه نظام سلطه در جنگ تحمیلی در مقابل جمهوری اسلامی ایران ایستاده بودند امام خمینی(ره)، آن عارف حکیم، با تدبیر و فرامین از ابتدا وعده پیروزی و نصرت الهی دادند.

امام‌جمعه خرم‎آباد اضافه کرد: یک میلیون رزمنده متعلق به اقشار مختلف جامعه از فرامین امام راحل(ره) همچون فرامین معصومین اطاعت و پیروی می‌کردند و این رهبری در دفاع مقدس از نوجوان ۱۴ ساله تا پیرمرد ۸۰ ساله را تحت‌تاثیر قرار داد چرا که امام و ولایتش را ادامه اطاعت از ولایت امام معصوم می‌دانستند.

شاهرخی با یادآوری بدرقه رزمندگان اسلام در ایام دفاع مقدس، اظهار کرد: مادران، همسران و فرزندان رزمندگان با درس از عاشورای حسینی عزیزان خود را بدرقه می‌کردند.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: رزمندگان در کارنامه خود گنجینه‌ و ذخیره ارزشمندی دارند که باید آن را حفظ کنند چرا که به‌عنوان پیشکسوتان دفاع، جهاد و شهادت از اسلام، قرآن و رسول خدا(ص) دفاع کردند.

وی با بیان اینکه جنوب، غرب و جنوب غرب کشور شاهد رشادت‌ رزمندگان لشکر ۸۴ ارتش، سپاه حضرت ابوالفضل(ع)، نیروی انتظامی و بسیج، عشایر و همه اقشار مختلف و نیروهای مسلح لرستان است، افزود: تقدیم شش هزار و ۵۴۴ شهید استان گواه این موضوع است.

شاهرخی همچنین با اشاره به اینکه دشمنان نظام در سه مرحله به‌دنبال اهداف خود هستند، گفت: جنگ رسانه‌ای، تحریک احساسات برای ایجاد بلوا و آشوب و خودزنی و کشته‌سازی مراحل عملیات خرابکارانه دشمن است.

امام‌جمعه خرم‎آباد در بخشی از سخنانش با تأکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر تعطیل‌بردار نیست و جمهوری اسلامی، اسلامی است و حاکمیت قرآن و احکام در این نظام حرف اول را می‌زند، ادامه داد: برادران کُرد توجه داشته باشند اینکه فرزندی از فرزندان ایران زمین از دنیا رفته همه ما متأسف هستیم، اما توجه کنند زمانی که داعشی‌ها نقسه به اسارت گرفتن زنان نجیب و شریف آن دیار را دنبال می‌کردند، سردار سلیمانی و مدافعان حرم به کمک شما آمدند و از آن فاجعه دلخراش جلوگیری کردند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان افزود: هر داوری و نظری قبل از اعلام دستگاه‌های رسمی قضایی و امنیتی از سوی هر فرد و مقامی باشد، امری غیرقابل قبول است و باید اجازه داد در کمال آرامش دستگاه‌های ذی‌ربط اقدامات خود را انجام دهند.

شاهرخی بر وحدت و یکپارچگی ملت و نیروهای مسلح تأکید و تصریح کرد: این وحدت همچنان باید به قوت خود باقی بماند، چرا که امروز دشمنان ما با بهانه قرار دادن یک موضوع کاملاً احساسی، هجمه شدید رسانه‌ای را علیه نظام جمهوری اسلامی آغاز کردند.

وی اضافه کرد: ما از این‌گونه حوادث در کشور مشاهده کرده‌ایم، جنگ رسانه‌ای و سپس وارد فاز عملیاتی و آشوب و اغتشاش شدن و بعد خودزنی و کشته‌سازی از مراحل کاری دشمنان است که باید هوشیار بود و انتظار می‌رود که مسئولان قضایی و امنیتی بیش از این با دشمنان نظام مماشات نکنند و نگذارند نظام اسلامی خدشه‌دار شود، ما محکم و استوار پای نظام اسلامی ایستاده‌ایم.

انتهای پیام
captcha