دوران دفاع مقدس عرصه بالندگی و خودباوری ملت بود
کد خبر: 4087136
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱
استاندار آذربایجان شرقی:

دوران دفاع مقدس عرصه بالندگی و خودباوری ملت بود

استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس،گفت: دفاع مقدس، نه‌تنها صحنه نبرد سخت و رزم مسلحانه با جبهه متحد استکبار جهانی، بلکه عرصه بالندگی و خودباوری ملتی بود که با تأسی از نهضت الهی عاشورا و تمسک به ارزش‌های ناب اخلاقی و دینی، قوام و دوام انقلاب خود را تضمین کردند.

عابدین خرم، استاندار آذربایجان شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی استانداری، عابدین خرم، استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

تاریخ پرافتخار ایران اسلامی مملو از حماسه‌ها و درخشش‌هایی است که دفاع مقدس، نماد بارز و جلوه تمام‌عیار آن است؛ دوران غرورآفرینی که ثمره بالنده‌ای به نام "فرهنگ ایثار و شهادت" را در تاریخ این مرز پرگهر بر جای گذاشت.

دفاع مقدس، نه‌تنها صحنه نبرد سخت و رزم مسلحانه با جبهه متحد استکبار جهانی، بلکه عرصه بالندگی و خودباوری ملتی بود که با تأسی از نهضت الهی عاشورا و تمسک به ارزش‌های ناب اخلاقی و دینی، قوام و دوام انقلاب خود را تضمین کردند.

فرهنگ انسان‌ساز و تمدن‌ساز دفاع مقدس، نیاز ضروری همه دوران‌ها است؛ بویژه در عرصه سرنوشت‌ساز کنونی که شاهد هجمه‌ها و فشارهای دشمنان و معاندان در عرصه‌های مختلف هستیم و رمز عبور از این دوران سخت، ایستادگی، مقاومت و اتکا به ظرفیت‌های فراوان و قابل اعتنای کشور و مردم عزیز است.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره همه شهدای والامقام انقلاب اسلامی، ارادت قلبی خود را به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، آزادگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس اعلام می‌کنم و امیدوارم در سایه فرهنگ ایثار و شهادت و آموزه‌های ناب دفاع مقدس در عرصه‌های مدیریتی و اجرایی، شاهد دستاوردهای بزرگی در راستای خدمت‌رسانی به مردم و حل مسائل و مشکلات استان باشیم.

انتهای پیام
captcha