حمایت سپاه از شرکت‌های دانش‌بنیان در فارس
کد خبر: 4087163
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱

حمایت سپاه از شرکت‌های دانش‌بنیان در فارس

فرمانده سپاه فجر فارس با تأکید بر ضرورت حمایت ایده‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: ورود سپاه در این حوزه یک ورود حمایتی است.

سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارسبه گزارش ایکنا از فارس، سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس امروز، 30 شهریور در رویداد ملی «تا ثریا» بسیج علمی این استان که در شیراز در حال برگزاری است، گفت: تولید علم همیشه از چند نفر شروع می‌شود و با حمایت شرکت‌ها به بهره‌برداری اقتصادی می‌رسد، پس نباید از ارائه ایده‌ها غافل ماند.

وی با اشاره به اینکه ممکن است دسترسی ما به دانش جهانی کمتر باشد، تاکید کرد: نباید از پیشرفت‌های جوانان این مملکت در عرصه‌های مختلف غافل ماند.

بوعلی با تاکید بر اینکه ورود سپاه در این حوزه یک ورود حمایتی است، ادامه داد: باید در حمایت از شرکت‌های دانش بنیان یکی بود و حمایت همه جانبه داشته باشیم.

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه بسیج در همه اقشار حضور دارد، تصریح کرد: این حوزه دارای خلأ بسیاری است و موازی‎‌کاری در آن باعث مشکلاتی در این زمینه شده است لذا باید تلاش کرد تا متمرکز شویم و یک هماهنگی میان دستگاه‌های مرتبط با این حوزه به وجود آید تا با این هم‌افزایی، نیازها بهتر تشخیص داده شده و بهتر از شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت شود.

انتهای پیام
captcha