پرورش نسل آینده متدین رسالت خطیر معلمان است
کد خبر: 4087237
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸

پرورش نسل آینده متدین رسالت خطیر معلمان است

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل گفت: معلمان باید با هدایت و تربیت خود نسلی را پرورش دهند که از لحاظ اعتقادی متدین و معتقد باشند.

غبارروبی نمازخانه های مدارس اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، الله‌شکر عبدی، مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل، ۳۱ شهریورماه، در آیین غبارروبی ۵۰۰ نمازخانه مدارس استان اردبیل اظهار کرد: امیدواریم معلمان با هدایت و تربیت خود نسلی را پرورش دهند که از لحاظ اعتقادی متدین و معتقد باشند.

وی با اشاره به آیه «الذین ان مکناهم فی الارض اقاموا الصلاه» افزود: آموزش و پرورش در راستای عمل به این آیه شریفه با تمامی امکانات و توان خود پیشگام بوده و باید برای تربیت نسل نمازی متعهد و متخصص برای آینده برنامه‌ریزی کند.

کلام الله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز در این مراسم گفت: ۲۵۰۰ مدرسه در سراسر استان وجود دارد و برنامه‌ریزی ما باید بر این محور باشد که هر مدرسه یک نمازخانه و هر نمازخانه یک روحانی داشته باشد.

صفری با اشاره به اینکه نمازخانه‌های مدارس ضمن آنکه باید آراسته و زیبا باشند، بیان کرد: کلیه فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی و هنری و همچنین گفتمان‌ها و نشست‌های دینی و اعتقادی نیز در این مکان برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ همزمان با این مراسم، آیین غبارروبی در ۵۰۰ نمازخانه مدرسه سراسر استان اردبیل نیز با حضور مدیران نواحی و مناطق برگزار شد.

انتهای پیام
captcha