مردم نسبت‌ به فتنه‌ دشمنان آگاهی دارند
کد خبر: 4087465
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷

مردم نسبت‌ به فتنه‌ دشمنان آگاهی دارند

فرمانده سپاه عاشورا گفت: مردم ایران اسلامی همیشه در صحنه‌ حاضر بوده و حقایق را می‌دانند و نسبت‌ به تمامی فتنه‌های دشمنان آگاهی دارند.

سردار عباسقلی زاده، فرمانده سپاه عاشوراسردار اصغر عباسقلیزاده، فرمانده سپاه عاشورا، در حاشیه‌ راهپیمایی مردم تبریز در محکومیت اقدامات اخیر فتنه‌گران، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، گفت: بزرگ‌ترین پیام حضور مردم تبریز در این راهپیمایی که به پاس قدردانی از زحمات نیروهای نظامی، امنیتی، بسیجیان عزیز و شهیدانی که در این راه جان خود را از دست دادند، این است که مردم ایران اسلامی همیشه در صحنه‌ حاضر بوده و حقایق را می‌دانند و نسبت‌به تمامی فتنه‌های دشمنان آگاهی دارند.

وی افزود: متأسفانه برخی افراد علی‌رغم اینکه سالیان سال است در مسئولیت‌ها و مناصب مختلف حضور داشته و  در تمامی موضوعات کشور سهیم هستند، مطالبی را بیان می‌کنند که موجب ایجاد نفاق و تفرقه در کشور و دامن زدن به اهداف دشمن می‌شود که این موضوع نشان‌دهنده‌ بی‌بصیرت بودن این افراد است.

فرمانده سپاه عاشورا تأکید کرد: مردم جمهوری اسلامی ایران خون نداده‌اند که در مقابل موضوعات کوچک سر خم کنند و فتنه‌هایی به‌مراتب بزرگ‌تر و پیچیده‌تر از این را با رشادت‌های بسیجیان پشت سر گذاشته‌اند؛ اما شاهد هستیم که دشمنان ما از کوچک‌ترین موضوعات نهایت استفاده را کرده و با انجام کارهای تبلیغاتی موجب فریب عده‌ای از جوانان می‌شوند.

وی یادآور شد: متاسفانه علی‌رغم اینکه در موضوع اخیر تمامی موارد مشخص بوده و هیچ‌گونه قصور از سوی فرماندهی انتظامی انجام نشده است، دشمنان، منافقین، ضدانقلاب و عده‌ای از مسئولین بی‌بصیرت و ناآگاه که شاید به‌صورت عمدی به این موضوعات دامن می‌زنند، باعث تحریک عده‌ای از مردم و جوانان می‌شود که البته قاطبه‌ مردم مخالف هرگونه اقدامات هنجارشکنانه و برهم زدن امنیت و آرامش عمومی هستند.

سردار عبلسقلی‌زاده در خاتمه یادآور شد: مردم غیور آذربایجان با حضور خود در این راهپیمایی جواب دندان‌شکنی به اغتشاشگران، منافقین و برخی مسئولین بی‌بصیرت دادند و همواره در طول ۴۳ سال اخیر ثابت کرده‌اند که پای انقلاب ایستاده‌اند و هرگز اجازه نخواهند داد دشمنان قسم خورده‌ نظام به اهداف خود برسند.

انتهای پیام
captcha