تربیت و تحصیل لازم و ملزوم یکدیگر هستند
کد خبر: 4087712
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳
استاندار خراسان شمالی:

تربیت و تحصیل لازم و ملزوم یکدیگر هستند

استاندار خراسان شمالی گفت: تربیت و تحصیل لازم و ملزوم یکدیگر هستند و باید آموزش و پرورش به این مساله توجه جدی داشته باشد.

تربیت و تحصیل لازم و ملزوم یکدیگر هستندبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی، روز شنبه در آیین نواختن زنگ مهر، ایثار و مقاومت در هنرستان امام خمینی (ره) بجنورد، اظهار کرد: دانش‌آموزان مدیران آینده کشور هستند و از همین رو در کنار تحصیل، باید با تربیت درست برای اداره کشور آماده شوند.
وی با بیان اینکه دانش‌آموزان، شهید فهمیده و مدافعان حرم را اسوه خود قرار دهند، افزود: همانگونه که شهدا با انتخاب مسیر ایمان، توکل و از خودگذشتگی به رستگاری رسیدند، دانش‌‍‌آموزان نیز باید پیرو راه شهدا باشند تا مسیر رستگاری برای آنها نیز هموار شود.
حسین‌نژاد با بیان اینکه توجه به مقوله نماز موجب افزایش راندمان مطالعه دانش‌آموزان خواهد شد، افزود: دانش‌آموزان برای داشتن کارنامه موفق در پایان سال، نماز را به‌عنوان یک انرژی معنوی در تقویت حافظه و داشتن ذهن پویا در سرلوحه کار خود قرار دهند.
وی ادامه داد: توجه به معنویات و طی کردن مسیر خدا موجبات توفیق بیشتر را فراهم می کند.
نماینده عالی دولت در استان تاکید کرد: تضعیف باورهای دینی جوانان با هجمه‌های فرهنگی برنامه‌ریزی شده هدف اصلی دشمنان برای ضربه به نظام و انقلاب اسلامی است.
وی گفت: رسانه های معاند دشمن با ایجاد شبهه افکنی و ناموفق نشان دادن مسئولان سعی در دلسردی جوانان از ارزش های اسلامی و انقلابی دارند.
استاندار خراسان شمالی با اشاره به شبهه‌افکنی‌های دشمنان، خطاب به دانش آموزان گفت: اگر پاسخ سوالی را نمی دانیم دلیل بر مطلب اشتباه نیست لذا دانش آموزان درصدد جستجوی پاسخ باشند.

انتهای پیام
captcha