ضرورت بررسی مستمر و برآورد لازم از تهدیدات احتمالی
کد خبر: 4087763
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶
در شورای جنگ نرم خراسان‌جنوبی مطرح شد:

ضرورت بررسی مستمر و برآورد لازم از تهدیدات احتمالی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی گفت: همواره باید از تهدیدات احتمالی برآورد درستی داشته باشیم و تدابیر لازم را در جنگ نرم به‌کار گیریم.

محمدرضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، محمدرضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی، امروز دوم مهرماه در شورای جنگ نرم فرماندهی انتظامی استان که با موضوع مناسبت‌های پیش رو از جمله بازگشایی مدارس، هفته دفاع مقدس و هفته فراجا برگزار شد، اظهار کرد: در برابر تهدیدات جدی باید تهاجم کنیم نه اینکه در موضع پدافند قرار گیریم.

وی گفت: تدابیر در جنگ نرم بسیار مهم است و تماس مسئولان  از جمله رئیس جمهور با خانواده مرحومه مهسا امینی از آن جمله‌ است.

معاون استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: در همه حوادث آنچه اهمیت دارد، نظام مقدس جمهوری اسلامی است و در بعضی از جاها باید خودمان را هزینه کنیم تا نظام آسیب نبیند؛ استکبار جهانی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با ترفندهای مختلف قصد ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی ایران را داشته و دشمنی معاندان تمام نشدنی است.

طالبی گفت: دشمن در دهه اول انقلاب اسلامی جنگ‌های سخت نظیر جنگ‌های قومی و قبیله‌ای در اقصی نقاط کشور و جنگ هشت ساله را علیه ملت سرافراز ایران اسلامی به راه انداخت؛ دشمن پس از به نتیجه نرسیدن در جنگ سخت، با جنگ نرم که جنگی خزنده است اعتقادات ما را مورد هدف قرار داده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به شروع سال تحصیلی افزود: همه ما باید در فضایی هم‌افزا در راستای رفع نیازهای آموزش و پرورش از جمله کمبود معلم و سرویس مدارس تلاش کنیم.

وی گفت: هیچ دانش‌آموزی نباید از تحصیل باز بماند لذا دستگاه‌های پشتیبانی‌کننده باید درخصوص تهیه لوازم‌التحریر، کیف و سایر نیازمندی‌ها برای دانش‌آموزان نیازمند همپوشانی داشته باشند تا عدالت در این زمینه برقرار شود.

طالبی با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، یادآور شد: اقتدار نیروهای مسلح باید به بهترین نحو ممکن اطلاع‌رسانی شود لذا تدابیر لازم در زمینه اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس صورت گیرد.

این نشست با حضور رئیس کل دادگستری، فرمانده انتظامی استان و جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) در فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی برگزار شد.

انتهای پیام
captcha