شهیدان برای اعتلای کلمه الله و انقلاب جانبازی کردند
کد خبر: 4088881
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵

شهیدان برای اعتلای کلمه الله و انقلاب جانبازی کردند

جانشین سپاه نینوا گلستان گفت: انقلاب اسلامی پس از قرن‌ها به رهبری امام خمینی(ره) اسلام را در این عصر احیا کرد، رزمندگان اسلام آمدند تا از این اسلام تجدید حیات شده دفاع کنند.

سرهنگ موسی حسینی جانشین سپاه نینوا گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا گلستان سرهنگ پاسدار سیدموسی حسینی، جانشین سپاه نینوا گلستان روز گذشته، 8 مهر در مراسم یادواره شهدا روستای آق‌امام مراوه‌تپه بیان کرد: زمان‌‍‌شناسی یک مؤلفه اساسی در انقلاب اسلامی از سوی مردم ما بود. آنها به نوای رهبرشان لبیک گفتند و وارد عرصه شدند و مؤلفه دوم آنها وحدت بین اقشار، اقوام، مذاهب و ادیان بود و دشمن از این وحدت ما بسیار هراسناک بود.

جانشین سپاه نینوا گلستان با بیان زندگی شهید شیبانی گفت: شهید شیبانی، شهید مدافع حرم تلاش کرد همرزم افغانی خود را از معرکه نجات بدهد و برای اینکه او را به عقب بیاورد و نجات بدهد، به شهادت رسید.

حسینی در ادامه با تبیین حوادث و اتفاقاتی که اخیرا در کشور رخ داد بیان کرد: وقتی فوت مهسا امینی اتفاق افتاد جریان ضد انقلاب تجزیه طلب، این حوادث و نا آرامی‌ها را رقم زدند. تجمع کردند، قرآن سوزی کردند، روسری آتش زدند و به اموال عمومی خسارت زدند.

این مقام مسئول اظهار کرد: نگاه دوم در این حوادث این است که فوت خانم امینی یک سناریوی سیاسی و امنیتی سری طراحی شده از سوی دشمنان انقلاب اسلامی است چون قبل از فوت این خانم، خیلی‌ها توییت زدند که حکومت اسلامی مردمش را نکشد و یا در حوزه حجاب و عفاف موضع‌گیری کردند و نه به حجاب اجباری را راه انداختند.

وی ادامه داد: نوک پیکان این جریان که اتفاق افتاد به سمت دختران و خانمهاست و خانمها در این فتنه مورد هجمه هستند‌ و غیرت دینی را استحاله‌کردن از اهداف آنان است. دشمن با طراحی این سناریو تلاش کرد انقلاب اسلامی را در مرزهای خودش درگیر کند تا بتواند حواسها را نسبت به تحولات قفقاز جنوبی پرت کند.

جانشین سپاه نینوا در ادامه افزود: دشمنان دقیقا بعد از حضور پر شور مردم در مراسم اربعین حسینی عملیات خود را آغاز کردند. اربعین متعلق به شیعه و مسلمانان نیست و متعلق به همه ادیان است و اربعین جلوه‌گاه تبلور امت اسلامی است که همواره دشمنان از این امت واحده وحشت دارند و آنها می‌خواستند این مراسم پر شور را به حاشیه بکشانند و کمرنگ جلوه دهند.

انتهای پیام
captcha