دیدار شهردار تبریز با خانواده معظم ۲ شهید والامقام
کد خبر: 4089318
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۶

دیدار شهردار تبریز با خانواده معظم ۲ شهید والامقام

شهردار تبریز به همراه جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر با خانواده معظم شهیدان والامقام «یعقوب باستانی یوسف آباد» و «علیرضا ارشدی امر اله» دیدار و گفت‌وگو کرد.

شهردار تبریز، دیدار با خانواده شهدابه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، یعقوب هوشیار، شامگاه 10 مهرماه، به همراه جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر، در دیدارهای جداگانه‌ای با خانواده شهیدان «یعقوب باستانی یوسف آباد» و «علیرضا ارشدی امراله» دیدار و گفت‌وگو کرد.

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز در این دیدارها، شهادت را توفیقی الهی برای بندگان خاص و برگزیدگان مکتب اسلام معرفی کرد و گفت: عزت و اقتدار انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثمره خون پاک شهیدان انقلاب و هشت‌سال دفاع مقدس است.

وی افزود: جریان خون پاک شهدا در رگ‌های این ملت بزرگ، نظام مقدس جمهوری اسلامی را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار داده و نظام سلطه جهانی را به وحشت انداخته است.

هوشیار ادامه داد: خانواده‌های معظم و معزز شهدا صاحبان واقعی این انقلاب و نظام و ولی‌نعتمان مدیران کشور هستند و قطع به یقین مطالبات آنها نیز در راستای آرمان‌های امام راحل(ره) و اشاعه فرهنگ انقلابی و جهادی خواهد بود و ما به عنوان مدیریت شهری از این مطالبات استقبال می‌کنیم.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مدیریت شهری تبریز خود را ملزم به معرفی شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان می‌داند و در این راه تمام توان و ظرفیت خود را به‌کار خواهد بست.

وی یادآور شد: بنده به همراه اعضای شورای اسلامی شهر هر هفته در منزل خانواده 2 شهید والامقام حضور می‌یابیم، سایر مدیران شهرداری نیز موظف‌اند به صورت مستمر و هفتگی در منازل خانواده‌های شهدا حضور یابند.

در پایان این دیدارها، شهردار تبریز با اهدای لوح‌های جداگانه‌ای از خانواده شهیدان علیرضا ارشدی امراله و یعقوب باستانی یوسف آباد قدردانی کرد.

شهید یعقوب باستانی یوسف آباد متولد یکم مرداد ۱۳۶۰ در تبریز، در تاریخ بیست و سوم اسفند ۱۳۸۰ در منطقه مهران در اثر انفجار مهمات عمل نکرده دشمن به فیض شهادت رسید و شهید علیرضا ارشدی امراله یکم اسفند ۱۳۵۰ در تبریز در تاریخ بیستم مهر ۱۳۷۰در مریوان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام
captcha