برگزاری پویش مهدوی «ربیع الانام»
کد خبر: 4089636
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹

برگزاری پویش مهدوی «ربیع الانام»

همزمان با فرا رسیدن نهم ربیع الاول، پویش مهدوی «ربیع الانام» و مسابقه سراسری «روز عهد و بیعت» به همت بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) برگزار می‌شود.

برگزاری پویش مهدوی «ربیع الانام» و مسابقه سراسری «روز عهد و بیعت»

به گزارش ایکنا، حامد صالحی، مدیر روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) از برگزاری یک پویش و یک مسابقه به مناسبت آغاز امامت حضرت حجت(عج) خبر داد و اعلام کرد: پویش ربیع‌الانام در راستای ترویج فرهنگ مهدویت و تربیت منتظران حقیقی، کشف استعداد و ایجاد انگیزه و تشویق برای مشارکت مستقیم هنرمندان در دو بخش گویندگی و متن ادبی (دلنوشته، شعر و... ) برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شرکت در این جشنواره در چهار رده سنی کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال برای همه آزاد است، گفت: در تعداد آثار ارسالی محدودیتی وجود ندارد و شرکت تمامی گروه‌های سنی در این پویش بلامانع است البته آثار بخش گویندگی باید فاقد افکت بوده و آثار بخش متن، تألیفی باشند.

صالحی اضافه کرد: مهلت ارسال آثار ۱۴ مهرماه همزمان با نهم ربیع‌الاول تا اول اسفند است و نتایج آن ۱۷ اسفند مصادف با نیمه شعبان از طریق پایگاه‌های اطلاع رسانی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) منتشر خواهدشد.

وی در خصوص نحوه ارسال آثار، گفت: شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی به شماره 09213233269 و یا از طریق نشانی اینترنتی mahdviat.ir ارسال کنند.  

مدیر روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) اظهارکرد: در پایان این فراخوان به قید قرعه پنج جایزه یک میلیون تومانی و 20 جایزه 250 هزار تومانی به برندگان تقدیم خواهد شد.

صالحی در ادامه داد: مسابقه پیامکی مهدوی با عنوان «روز عهد و بیعت» ویژه نهم ربیع‌الاول سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) برگزار خواهدشد و شرکت کنندگان باید پاسخ صحیح سوالات را به صورت یک عدد ۱۲ رقمی از چپ به راست به صورت لاتین بدون هیچ کلمه اضافی به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۰۱۲ ارسال کنند.

وی همچنین گفت: مهلت شرکت در مسابقه از ۱۴ مهر ماه مصادف با آغاز امامت امام زمان(عج) تا ۲۳ مهرماه مصادف با میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) است و جوایز این مسابقه شامل ۲۵هدیه دو میلیون و پانصد هزار تومانی به برندگان اهدا خواهدشد. علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت محتوا و سؤالات می‌توانند به پورتال جامع مهدویت به نشانی mahdaviat.ir مراجعه کنند.

برگزاری پویش مهدوی «ربیع الانام» و مسابقه سراسری «روز عهد و بیعت»

انتهای پیام
captcha