توجه به تعالیم اسلامی الگوی موفقی از نیروی انتظامی ساخته است
کد خبر: 4089822
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹

توجه به تعالیم اسلامی الگوی موفقی از نیروی انتظامی ساخته است

استاندار خراسان‌جنوبی گفت: نیروی انتظامی سرافراز با تأسی از تعالیم مکتب روح بخش اسلام ناب توانسته به عنوان الگویی موفق از سازمانی مقتدر، مردم دار و اعتماد بخش، نزد مردم از سرمایه اجتماعی ویژه‌ای برخوردار شود.

جواد قناعت، استاندار خراسان‌جنوبی،به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، جواد قناعت استاندار خراسان‌جنوبی به مناسبت هفته نیروی انتظامی پیامی صادر کرد. متن پیام بدین شرح است:

به نام خدا

نیروی انتظامی یکی از ستون های استوار امنیت در کشور است. رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، مزین به صفحاتی است که رشادت‌های فرزندان مؤمن، جان بر کف و انقلابی این مرز و بوم را به تصویر کشیده‌اند، بدون تردید بخش زیادی از این صحیفه پربرکت که عظمت و قدرت جمهوری اسلامی ایران را به تصویر کشیده‌اند،  منبعث از تلاش‌های مخلصانه و بیدریغ دلاورمردان نیروی انتظامی است که لباس خدمت و ایثار به تن کرده و  به عنوان پرچمداران برقراری نظم و امنیت، مجهز به سلاح دین داری، ولایت مداری، دشمن ستیزی و قانون‌ گرایی، گام در راه حفظ و تقویت ارزش‌های این انقلاب نهاده‌اند.


نیروی انتظامی سرافراز با تأسی از تعالیم مکتب روح بخش اسلام ناب و رهنمودهای پیامبر گونه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی( قدس سره الشریف) و خلف صالحش مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالی) توانسته به عنوان الگویی موفق از سازمانی مقتدر، مردم دار و اعتماد بخش، نزد مردم از سرمایه اجتماعی ویژه‌ای برخوردار شود.

بی شک نکوداشت این جایگاه ارزشی از سوی آحاد ملت، نشان از ایمان و باور قلبی به خدمات ارزنده فرزندان غیور و خدوم این نیروی پرتوان دارد، از همین رو ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جان برکف عرصه نظم و امنیت کشور، فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به تمام فرماندهان و کارکنان تلاشگر نیروی انتظامی تبریک گفته، از اقدامات مقتدرانه و هوشمندانه این مجموعه در تأمین نظم و امنیت پایدار- که به فرموده رسول اکرم (صلی الله علیه و آله وسلم) یکی از دو نعمت ناشناخته نزد بشر است- تقدیر و تشکر می‌کنم.

امید که در سایه عنایات پروردگار و توجهات حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، شاهد تأمین امنیت پایدار در راستای رفاه مردم در استان خراسان‌جنوبی باشیم.

انتهای پیام
captcha