وحدت نیاز ضروری جامعه است
کد خبر: 4090112
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹

وحدت نیاز ضروری جامعه است

امام‌جمعه بجنورد با اشاره به اینکه از زمانی که انقلاب کردیم تا به امروز نابودی و ضعف نظام برای دشمنان اصل بوده است، گفت: وحدت یکی از اصلی‌ترین نیازهای جامعه در شرایط کنونی است.

حجت‌الاسلام رضا نوری، امام جمعه بجنوردبه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، حجت‌الاسلام رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌شمالی و امام‌جمعه بجنورد، ۱۵ مهرماه در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه که در مصلی بجنورد برگزار شد، ضمن گرامیداشت فرارسیدن سالروز  ولادت نبی مکرم اسلام(ص) و هفته وحدت، اظهار کرد: پيامبر گرامی اسلام(ص) برای نجات جان ملت از فساد آمدند و پیام‌آور مهربانی و رحمت بودند و امروز نیز وحدت نیاز ضروری جامعه است.

وی افزود: از اختلافی که بین کشور‌های مسلمان در طول تاریخ پیش آمد، دشمنان بهره بردند اما ملت ایران با کلمه واحد توحید توانستند کنار هم فتنه‌های دشمنان را خنثی کنند.

امام‌جمعه بجنورد با تأکید بر اینکه تفرقه ضعف ملت‌ها را نشان می‌دهد، ادامه داد: در اتفاقاتی که در جامعه رخ می‌دهد، افراد بی‌بصیرت درگیرِ فرعیات می‌شوند و از اصل غافل می‌شوند و همین موضوع موجب سوء‌استفاده دشمنان می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه از زمانی که انقلاب کردیم تا به امروز نابودی و ضعف نظام برای دشمنان اصل بوده است، تصریح کرد: ایران قوی موجب ناراحتی دشمنان می‌شود. مشکلات مرزی، بحث منافقین، انتخابات، فوت یک دختر و... همه بهانه‌ای بوده برای دشمنان تا به اهداف خود برسند.

حجت‌الاسلام نوری با تأکید بر اینکه حجاب و بی‌حجابی برای دشمنان مهم نیست، افزود: اگر برای دشمنان، ملت ایران مهم بودند هیچ وقت نمی‌گفتند به‌خاطر ملت، ایران را تحریم می‌کنیم و از همین جهت هوشیاری ملت ایران اهمیت بسیاری دارد.

امام‌جمعه بجنورد در پایان تصریح کرد: تا به امروز مقام معظم رهبری به افرادی که بازیچه دست دشمنان شدند فرصت اصلاح مسیر را دادند اما از این پس ملت ایران اغتشاشگران را نخواهند بخشید.

انتهای پیام
captcha