رسانه‌ها در فضاهای غبارآلود راه خود را گم نکردند
کد خبر: 4090666
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۲

رسانه‌ها در فضاهای غبارآلود راه خود را گم نکردند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان اینکه رسانه‌ها در فضاهای غبارآلود راه خود را گم نکردند، گفت: امیدآفرینی در جامعه و تبیین واقعیت‌های موجود دو اولویت اصلی رسانه‌ها است.

محسن روحی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، محسن روحی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان‌های رفسنجان و انار که از سوی خانه مطبوعات کرمان و با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجتمع مس سرچشمه برگزار شد ضمن قدردانی از حمایت‌های مجتمع مس سرچشمه از فرهنگ و هنر گفت: رسانه‌ها در فضاهای غبار آلود راه خود را گم نکردند و امیدواریم در آینده نیز مسیر خود را به خوبی ادامه دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان امید آفرینی در جامعه و تبیین واقعیت‌های موجود را دو اولویت اصلی رسانه‌ها برشمرد و گفت: تبیین واقعیت‌ها به‌ویژه در شرایط کنونی که دشمن به دنبال وارونه نشان دادن آن است اهمیت بسزایی دارد.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: این سنگ پراکنی‌ها به کوه با عظمت جمهوری اسلامی آسیب نمی‌زند و امیدواریم نوجوانان و کسانی که درگیر این توطئه‌ها شدند به مسیر درست بازگردند تا این مسیر را با صلابت طی کنیم.

انتهای پیام
captcha