تأکید بر مشترکات؛ راه علاج امت اسلامی
کد خبر: 4090880
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷

تأکید بر مشترکات؛ راه علاج امت اسلامی

مدیدکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: امروزه راه علاج دردهای امت اسلامی وحدت و یکدلی بوده و باید توجه کنیم که تحت تأثیر بیگانگان قرار نگرفته و بر مشترکات تأکید داشته باشیم.

حجت‌الاسلام احمد رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی،به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام احمد رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی، امروز ۱۸ مهرماه در محفل انس با قرآن در جمع مردم شیعه و اهل سنت روستای بجد بیرجند اظهار کرد: ما به قسمتی از زندگی که نگاه کنیم قرآن و اسلام بهترین و کامل‌ترین برنامه‌ها را برای آن دارد که حتی جزئی‌ترین مسائل را نیز شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه هفته وحدت فرصتی برای مهربانی و همدلی‌ها است، افزود: در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی برنامه‌های ویژه‌ای را دین و قرآن تدارک دیده است و از این نظر دشمن برای متوقف کردن قطار تمدن اسلامی طرح دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان‌ کرد: دشمن شاید بتواند قطار تمدن اسلامی را کُند کند ولی این فرهنگ و تمدن هیچگاه متوقف نخواهد شد، اظهار کرد: بسیاری از جنگ‌ها و خونریزی‌ها توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی و مزدوران آنان در کشورهای اسلامی رخ می‌دهد تا به اسلام و مسلمانان آسیب بزند.

رضایی ادامه‌ داد: کافی است به کشورهای سوریه، یمن، فلسطین، میانمار، افغانستان و حتی گاهی پاکستان نگاهی بیندازیم تا متوجه عمق قضیه بشویم.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی پرچمدار تمدن نوین اسلامی است، گفت: خون ۲۳۰ شهید بر زمین ریخته شد تا ما شیعه و سنی امروز بتوانیم در کنار هم در یک محفل قرآنی با آرامش جمع شویم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اظهار کرد: انقلاب اسلامی امام (ره) نیز برای احیای قرآن و اسلام و فرهنگ دینی بود؛ دشمن از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی برای متوقف کردن اندیشه اسلامی تلاش کرده است.

رضایی با بیان اینکه دشمن فتنه قومیت‌ها را نیز از همان ابتدای پیروزی انقلاب دنبال می‌کرد، افزود: گاه تقلب در انتخابات، زمانی مسائل قومیتی، گاه گران شدن بنزین و امروز نیز فوت یک دختر جوان اسم رمز دشمنان می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی یادآور شد: امروزه راه علاج دردهای امت اسلامی وحدت و یکدلی بوده و باید توجه کنیم که تحت تأثیر بیگانگان قرار نگرفته و بر مشترکات تأکید داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha