ارتقای سطح علمی و دینی دانش‌آموزان سدی در مقابل فتنه دشمنان است
کد خبر: 4091154
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی:

ارتقای سطح علمی و دینی دانش‌آموزان سدی در مقابل فتنه دشمنان است

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی گفت: باید توجه داشت که ارتقای سطح علمی، دینی و سیاسی دانش‌آموزان مدارس فرصت سوء استفاده به دشمنان را نخواهد داد.

حجت الاسلام آل هاشم، امام جمعه تبریزبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه تبریز، امروز، 19 مهرماه، در دیدار با دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه عفتیه تبریز، گفت: ارتقای سطح دینی، سیاسی و علمی دانش آموزان با هدف ایجاد مانع در تحقق نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان، لازم و ضروری است.

وی افزود: باید توجه داشت که ارتقای سطح علمی، دینی و سیاسی دانش آموزان مدارس فرصت سوء استفاده به دشمنان را نخواهد داد.

آل‌هاشم با بیان اینکه قدرت هر کشور وابسته به علم آن کشور است و علت دشمنی کشورهای غربی با ما پیشرفت‌های علمی بوده است، اظهار کرد: هدف جمهوری اسلامی استقلال و پیشرفت کشور و موفقیت ما در گرو ارتقای سطح علمی و اعتقادی دانش آموزان است.

امام‌جمعه تبریز ادامه داد: دانش آموزان میهن اسلامی در رشته‌های مختلف ورزشی، علمی، هنری و اجتماعی به‌ عنوان سرمایه‌ها و نخبه‌های کشور محسوب می‌شوند و باید با مطالعه و آگاهی اجازه ندهیم از احساسات پاک دختران سرزمین ما سوءاستفاده شود.

وی بر ضرورت توجه خانواده‌ها به امر تعلیم، تربیت و تحصیل مطلوب دانش آموزان تأکید و اضافه کرد: ارتباط اولیا با مدارس و هماهنگی و همکاری بین آنها باید تقویت شود.

آل‌هاشم با اشاره به طنین انداز شدن زنگ نماز در مدارس همزمان با آغاز بهار تعلیم و تربیت، گفت: معلمان و دانش آموزان باید در هر لحظه به فکر تعالی و یادگیری باشند.

انتهای پیام
captcha