ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن
کد خبر: 4092294
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۲
نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور:

ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با اشاره به ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن در کشور گفت: از ۴۰۰ هزار مسکن تعهد شده بنیاد مسکن ۲۰۰ هزار واحد آن در مناطق روستایی و ۲۰۰ هزار واحد آن در مناطق شهری است.

حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در ساخت واحد های مسکونی

به گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام حسین روحانی‌نژاد، نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور امروز، ۲۴ مهرماه در بازدید از پروژه ۹۶ واحدی گنبد کاووس با اشاره به ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن در کشور گفت: از ۴۰۰ هزار مسکن تعهد شده بنیاد مسکن ۲۰۰ هزار واحد آن در مناطق روستایی و ۲۰۰ هزار واحد آن در مناطق شهری است.

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب کشور افزود: در صورت تامین زمین مورد نیاز ، بنیاد مسکن در کوتاه‌ترین زمان و با رعایت کامل اصول فنی به ساخت مسکن اقدام می‌کند.

حجت‌الاسلام روحانی‌نژاد همچنین گفت: پروژه ۹۶ واحدی گنبدکاووس که در قالب نهضت ملی مسکن از پارسال شروع شده اکنون ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان سال دست کم ۵۰ درصد آن به متقاضیان تحویل داده می‎‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن از در حال ساخت بودن ۷۰ هزار واحد مسکونی ویژه قشرهای آسیب پذیر و محروم خبر داد و گفت: برای پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی به روستاییان در طرح نهضت ملی مسکن موانعی جزئی به وجود آمده که به زودی برطرف خواهد شد.

انتهای پیام
captcha