متولیان فرهنگی از تهاجم دشمنان بر آرمان‌ها غافل نشوند
کد خبر: 4092723
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹

متولیان فرهنگی از تهاجم دشمنان بر آرمان‌ها غافل نشوند

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، با تأکید بر اینکه پدران و مادران باید خود مراقب فرزندانشان باشند و متولیان فرهنگی هم در این راستا تلاش کنند، گفت: متولیان فرهنگی باید به تربیت صحیح جامعه کوشش کنند و از تهاجم دشمنان قسم خورده بر آرمان‌ها و نمادهای مقدس غافل نشوند.

حجت الاسلام آل هاشم، امام جمعه تبریزبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه تبریز، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه تبریز، امروز، 26 مهرماه، در دیدار با مردم و ائمه جمعه شهرستان هریس با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور با تأکید بر اینکه پدران و مادران باید خود مراقب فرزندانشان باشند و متولیان فرهنگی هم در این راستا تلاش کنند، ادامه داد: متولیان فرهنگی باید به تربیت صحیح جامعه کوشش کنند و از تهاجم دشمنان قسم خورده بر آرمان‌ها و نمادهای مقدس غافل نشوند.

وی با یادآوری اینکه دشمنان بیش از چهار دهه است که با انقلاب مبارزه می‌کنند و اکنون استقلال و نماد این نظام و این ملت را هدف گرفته‌اند، گفت: پرچم هر کشوری نماد عزت و شرافت و اقتدار و صلابت آن ملت است و اگر کسی مسلمان هم نباشد بر خاک خود غیرت و حمیت به خرج می دهد، اما فریب دشمن برخی از بچه‌ها را با لگد مال کردن آن نماد غیرت برمی انگیزاند.

آل‌هاشم، با اشاره به اینکه عزت هر کشور پرچم آن کشور بوده و باید در این عرصه فعالیت‌های فرهنگی را زیاد کنیم، اضافه کرد: آموزش و پرورش در موقعیت حساس قرار گرفته است و با همکاری اولیا مراقب دانش آموزان باشند.

امام‌جمعه تبریز تأکید کرد: دشمن از احساسات اینها سوء استفاده و سعی می‌کند اینها را با اغتشاشگران قاطی کند؛ باید مرز بین اغتشاشگران و اینها جدا شود و نباید اینها را با کسانی که پرچم، مسجد، حسینیه به آتش می‌کشند، در یک صف قرار داد، زیرا اغتشاشگران پایبند به آب و خاک و پرچم خود نیستند.

وی ادامه داد: کسی که پرچم‌ شرافت، عزت و اقتدار کشورش را به آتش می‌کشد، چطور به این افراد می‌توانیم بگوییم‌ عاشق وطنشان و مردم‌شان هستند.مردم و مسئولان باید حساب دشمن معاند و قسم خورده را از غافلان و فریب خوردگان جدا بدانند.

وی افزود: در زمان حاضر رمز پیروزی و موفقیت نظام انقلاب اسلامی وحدت، همدلی و اطاعت از فرامین رهبری معظم انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: در آخر از شما مردم شهرستان هریس که در راه انقلاب، نظام و رهبری هستید تشکر می‌کنم و از ائمه جمعه شهرهای هریس، بخشایش،کلوانق و زرنق به خاطر مجاهدت‌ها و تلاش‌هایشان قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام
captcha