با هوشمندسازی، مرزهای کشور نفوذناپذیر است
کد خبر: 4092796
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۶

با هوشمندسازی، مرزهای کشور نفوذناپذیر است

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور با بیان اينکه استان خراسان‌جنوبی در هوشمندسازی مرزها در کشور سرآمد است، گفت: با هوشمندسازی، مرزهای این استان نفوذناپذیر است.

دیدار فرمانده مرزبانی انتظامی کشور با استاندار خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده مرزبانی انتظامی کشور، امروز ۲۶ مهر در مراسم تودیع و معارفه فرمانده مرزبانی خراسان جنوبی، مرزبانان را چشمان بیدار نظام برشمرد و  اظهار کرد: درچند سال اخیر مرزهای خراسان جنوبی به دوربین‌های الکترونیکی، اپتیکی و پهبادی ساخت داخل مجهز شده‌اند. 

وی افزود: امروز مرزبانان غیور در سراسر مرزهای ایران اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح، لحظه به لحظه از کیان ایران اسلامی دفاع می‌کنند.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور با اشاره به فرهنگ بالا و ولایتمداری مردم خراسان جنوبی گفت: خوشبختانه با وحدت و همدلی شیعه و سنی در خراسان‌جنوبی و همراهی آن‌ها با مرزبانان امنیت پایدار در مرزهای این استان برقرار است.

گودرزی اظهار کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با تمام توان آماده دفاع از ایران هستند و حاضرند از جان خود بگذرند، اما یک وجب از خاک ایران را از دست ندهند.

وی یادآور شد: در این سال‌ها توجه خاصی به مرزهای خراسان جنوبی شده و با هوشمندسازی، مرزهای این استان نفوذناپذیر است و این هوشمندسازی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha