رویش‌های انقلاب نیت‌های پلید دشمنان را خنثی می‌کنند
کد خبر: 4092924
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷

رویش‌های انقلاب نیت‌های پلید دشمنان را خنثی می‌کنند

رئیس کارگروه سیاسی مجمع عالی سپاه عاشورا گفت: رویش‌های فراوانی که در انقلاب اسلامی ایران صورت گرفته است نیت‌های پلید دشمنان را همواره خنثی خواهد کرد.

علی حسین هاشم پور، رئیس کارگروه سیاسی مجمع عالی سپاه عاشورابه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان، علی حسین هاشم پور، رئیس کارگروه سیاسی مجمع عالی سپاه عاشورا، امروز، 27 مهرماه، در جلسه قرارگاه جهاد تبیین سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: رویش‌های فراوانی که در انقلاب اسلامی ایران صورت گرفته است نیت‌های پلید دشمنان را همواره خنثی خواهد کرد.

وی در ارتباط با اغتشاشات اخیر در کشور گفت: اگرچه با انبوه فتنه دشمنان مواجه‌ایم که هر آنچه در توان داشته‌اند را علیه جمهوری اسلامی ایران بسیج کرده‌اند، اما انقلاب همچنان در حال رشد است و به طور کل موانع و نگرانی‌های پیرامون کشور در نهایت به نفع جمهوری اسلامی ایران تمام می‌شود؛ مقطع زمانی فتح خرمشهر آغازی بر پایان ذلت‌های مردم ایران بود و از آن زمان شکستی برای ایران نبود و سنگر به سنگر پیروزی حاصل شده است. بعد از پایان جنگ قدرت کشور به سطح بازدارندگی و سپس ضربت متقابل رسیده است و الحمدلله هیچ نگرانی از بابت دشمنان پیش رو وجود ندارد. لذا دشمنان همواره در حال طراحی برنامه‌هایی برای براندازی و ایجاد مشکلات داخلی در سطح کشور هستند.

هاشم‌پور، با اشاره به ایجاد کمیته براندازی جمهوری اسلامی ایران در آمریکا و برخی از عناصر عضو آن اظهار کرد: این کمیته در عملیات و وقایع مختلفی دست داشته و به ایجاد تحرکات ضد انقلاب اسلامی و دشمنی سیستماتیک علیه جمهوری اسلامی ایران پرداخته است. کتابی تحت عنوان «سیاست خیابانی» که مؤلف و مترجم آن از اعضا و وابستگان به این کمیته است در اغتشاشات سال 96 و 97 به بیانیه صریح اعتراضات مردم تبدیل شد و سپس کتاب دیگری تحت عنوان «ناجنبش‌های اجتماعی» از سوی این کمیته تألیف، ارائه و مبنای عمل قرار گرفت.

وی ادامه داد: طبق مضمون کتاب حاضر برخلاف جنبش‌های اجتماعی که متعلق به دوران گذشته بوده و سلسله مراتب در آن اهمیت داشته، متصل به ایدئولوژی خاصی بوده، از مرحله بندی خاصی پیروی کرده، مبنای عقلانیت و محاسبات عقلانی در آن داشته و عناصر میدانی آن سازمان‌های سیاسی است، نا جنبش‌های فوق الذکر متعلق به زمان حال است و به جای رهبری حلقه‌ها و لیدرهای واسطی داشته به هیچ ایدئولوژی و هدف خاصی متصل نیست و فقط مطالباتی را مطرح کرده و هر موقع که ایجاب کند اتفاق می‌افتد، این ناجنبش‌ها به جای مرحله بندی شامل چندین موج است و پایه عقلانی و حسابگری نداشته و احساسی است و عناصر اصلی آن در خارج از میدان حضور دارند که می‌توانند از گروه‌های مختلف بیکاران، کارگران روزمزد، کارگران فصلی، حاشیه نشینان، اقلیت‌ها، متکدیان شهری، دستفروشان، کودکان کار، زنان و جوانان جهانی شده، و لمپنیسم‌های در شکل پرولتاریا و ... را بسیج نماید که در اغتشاشات سال‌های 96، 97، 98 معترضان دستگیر شده عمدتاً از این گروه‌ها بوده و خود عناصر اصلی در میدان حضور نداشتند. این ناجنبش‌ها غالباً توسط رسانه‌های جمعی هدایت می‌شوند و برخلاف زمان بر بودن جنبش‌های اجتماعی کوتاه مدت اند و تلاش می‌شود در مدت زمان 6 ماه نتیجه حاصل شود.

رئیس کارگروه سیاسی مجمع عالی سپاه عاشورا، گفت: موج اول ناجنبش‌های حاضر صرفاً مطالبات اقتصادی و صنفی بوده و در قالب اعتراض برای حق الزحمه معلمان، کامیون داران و ... بود که پیگیری و کنترل شد و موج دوم در دی ماه 98 با مطالبات سیاسی و جنگ خیابانی از کلانشهرها آغاز شد تا به شهرهای کوچکتر سرایت کرده تا از انتخابات ممانعت به‌عمل آمده در مراحل بعدی نظارت استصوابی و ... برچیده شود. موج سوم این ناجنبش‌ها با پروژه‌ای تحت عنوان مهسا امینی طراحی شده است که کاملاً هدایت شده به تهییج پلیس و نیروی انتظامی اقدام کرده و هدف بعدی آن وارد کردن گروه‌های تروریستی از نقاط مختلف همسایگی به داخل کشور و در نهایت تجزیه کشور است.

انتهای پیام
captcha