تلاش کنیم آگاهی و بصیرت دانشجویان افزایش یابد
کد خبر: 4093214
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱

تلاش کنیم آگاهی و بصیرت دانشجویان افزایش یابد

رئیس دانشگاه تبریز با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم آگاهی و بصیرت دانشجویان افزایش یابد، گفت: عمل به توصیه های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری موجب انجام بهتر امور می شود.

صفر نصراله زاده، رئیس دانشگاه تبریزبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، صفر نصراله زاده، رئیس دانشگاه تبریز در دیدار با حجت الاسلام محمدمهدی ماندگاری، با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم آگاهی و بصیرت دانشجویان افزایش یابد، گفت: عمل به توصیه های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری موجب انجام بهتر امور می‌شود.

وی ضمن تاکید بر نقش جهاد تبیین در بیان مسائل گفت: تبیین صحیح امور به جوانان و نوجوانان موجب افزایش اعتماد و اطمینان متقابل جوانان و مسئولان به همدیگر می‌شود و زمینه قدردانی از سرمایه های اجتماعی را فراهم می نماید.

نصراله زاده در ادامه، ضمن بیان اجمالی از اقدامات فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز درزمینهٔ افزایش اعتماد و ارتباط دانشجویان با مسئولان افزود: در رویدادهای اخیر نیز دانشجویان فهیم دانشگاه تبریز با آگاهی و درک صحیح مسائل توانستند مسایل پیش آمده را مدیریت کنند.

رئیس دانشگاه تبریز عمل به توصیه‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری را عامل اصلی انجام بهتر امور و بهبود وضعیت برشمرد و افزود: بایستی از ظرفیت دانشگاه‌ها، مساجد و مدارس در تبیین اندیشه‌های بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) بهره بگیریم.

حجت‌الاسلام محمدمهدی ماندگاری، مدرس حوزه و دانشگاه نیز در این دیدار ضمن تجلیل از اقدامات فرهنگی و اجتماعی صورت گرفته در دانشگاه تبریز به‌عنوان مشهد الشهدای دانشگاه‌های ایران گفت: ارائه و انجام ایده‌های جدید در زمینهٔ مسائل فرهنگی و دینی، استفاده از ظرفیت‌های قانونی در زمینهٔ انجام امور فرهنگی، توجه بیشتر به نقش تربیتی مساجد، اخلاص در کارها و الگو قرار دادن تفکر و رفتار مسئولان دوران اوایل انقلاب زمینه افزایش اعتماد نسل جوان به مسئولان نظام را فراهم می‌نماید.

وی در ادامه بابیان اینکه برخی از غفلت‌های ما موجب فرصت‌طلبی دشمن شده است، افزود: شایسته است مسئولان با فراهم نمودن زمینه‌های مطالبه گری برای نسل جوان مانع فرصت‌طلبی دشمنان برای عملی نمودن اهداف خود بشوند.

انتهای پیام
captcha