پرداخت هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج در لرستان
کد خبر: 4093271
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۸

پرداخت هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج در لرستان

معاون اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان گفت: در شش‌ماهه نخست سال جاری هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان وام ازدواج توسط بانک‌های عامل در لرستان به متقاضیان پرداخت شد.

شهاب مولایی، معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان،به گزارش ایکنا از لرستان، شهاب مولایی، معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان، امروز، ۲۸ مهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: براساس گزارش بانک مرکزی از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ۱۹ هزار و ۶۹۵ نفر متقاضی دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج در لرستان بودند.

وی با اشاره به اینکه در شش‌ماهه نخست سال جاری ۱۲ هزار و ۳۴۷ نفر موفق به اخذ تسهیلات شدند، ادامه داد: هفت هزار و ۳۴۸ نفر نیز در صف انتظار وام ازدواج قرار دارند. 

مولایی ادامه داد: عملکرد بانک‌های استان در اعطای تسهیلات به زوجین جوان نشان می‌دهد که امسال از نظر میزان پرداخت، هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان بوده و در جایگاه پانزدهم کشوری قرار دارد.

معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان با یادآوری اینکه تسهیلات ازدواج باید با کمترین بروکراسی اداری و در سریع‌ترین زمان به زوج‌های جوان اعطا شود، افزود: تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و پرداخت تسهیلات فرزندآوری در راستای سیاست‌های افزایش جمعیت به طور ویژه در دولت سیزدهم پیگیری می‌شود.

انتهای پیام
captcha