برگزاری نشست هیئت اندیشه‌ورز بانوان بسیج اساتید آذربایجان غربی
کد خبر: 4094065
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸

برگزاری نشست هیئت اندیشه‌ورز بانوان بسیج اساتید آذربایجان غربی

جلسه هیئت اندیشه‌ورزی بانوان بسیج اساتید آذربایجان غربی، امروز، دوم آبان در ارومیه برگزار شد.

حضور بانوان در محافل علمی برای دشمن رشک‌برانگیز استبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، منیره مجرد، عضو هیئت علمی دانشگاه ارومیه، امروز، دوم آبان در جلسه هیئت اندیشه‌ورزی بانوان بسیج اساتید آذربایجان غربی که در ارومیه برگزار شد گفت: دشمنان نظام اسلامی با بهره‌گیری از پول و رسانه درصدد هستند، ایران را همیشه دچار فتنه کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب وجود هیچ زن و مرد ایرانی که مسلمان و آزاده هستند، را برنمی‌تابند، ادامه داد: پیشرفت ایران اسلامی و اینکه قدرتی به پشتوانه دین، مردم را حول محور واحد متحد کرده، سپس روزبه‌روز قوی‌تر می‌شود، برای دشمن قابل‌تحمل نیست.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه ملت ایران اسلامی در برابر آنها قد علم می‌کند، دلیل اساسی دشمنی با ماست، اضافه کرد: زنان ایرانی ضمن برخورداری از حیا و عفت در همه عرصه‌های اقتصادی، علمی و سیاسی حضور پیدا کرده و نقش‌آفرینی می‌کنند که این موضوع برای دشمنان نظام و انقلاب قابل تحمل نیست.

مجرد خاطرنشان کرد: زن مسلمان ایرانی ضمن اینکه در عرصه‌های اجتماعی حضور مؤثر و فعال دارد، کیان خانواده را حفظ می‌کند و به مرور جایگاه خود را در جامعه پیدا می‌کند، همین موضوع باعث رشک و حسد دشمنان نظام و انقلاب است.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه دشمنان می‌خواهند ما را هم به روش‌های گوناگون و اسامی مختلف همانند خودشان در ورطه هلاکت و حقارت فرو کنند، اضافه کرد: ملت ایران هرگز تحت‌تاثیر تبلیغات مخرب دشمنان خود قرار نمی‌گیرند.

انتهای پیام
captcha