دشمن با راه‌انداری فتنه‌ها به دنبال صدمه وارد کردن به بدنه نظام است
کد خبر: 4094902
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۲

دشمن با راه‌انداری فتنه‌ها به دنبال صدمه وارد کردن به بدنه نظام است

استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه کشور در دولت سیزدهم به کارگاه سازندگی تبدیل شده، اظهار کرد: دشمن طی سال‌های گذشته با راه اندازی فتنه‌های ۷۸ و ۸۸ سعی بر این داشت که به نظام صدمه وارد کند. 

بازدید استاندار خراسان جنوبی از حوزه علمیهبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، جواد قناعت، استاندار خراسان‌جنوبی امروز ۵ آبان ماه در نشست مدیران حوزه‌های علمیه استان که با حضور قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، فرماندار بیرجند و جمعی از مدیران همراه بود، اظهار کرد: با اتفاقات سختی که طی روزهای اخیر در کشور شاهد هستیم، برگ مهمی از تاریخ انقلاب در حال ورق خوردن است. 

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که این اتفاقات را حوادثی جزئی عنوان کرده‌تند، تصریح کرد: از اول انقلاب و در جریانات گروهک‌ها، دولت موقت، هفت تیر، هشت شهریور و ستی اتفاقات تاکنون همواره شاهد مبارزات فراوانی بوده‌ایم. 

به گفته وی؛ دشمن همواره سعی داشته به بهانه‌های مختلف، این قطار در حال حرکت کشور به سمت پیشرفت را متوقف کند. 

استاندار با اشاره به اینکه کشور در دولت سیزدهم به کارگاه سازندگی تبدیل شده، اظهار کرد: دشمن طی سال‌های گذشته با راه اندازی فتنه‌های ۷۸ و ۸۸ سعی بر این داشت که به نظام صدمه وارد کند. 

قناعت با تأکید بر اینکه سخت ترین فتنه‌ای که طی این سال‌ها شاهد بودیم، حوادث روزهای اخیر است، گفت: علیرغم خیال باطل دشمن، نظام اگر به یک تار مو هم بند شود، این رشته پاره نخواهد شد، کمااینکه اگر قرار بود برای نظام جمهوری اسلامی، طی همان سال های اول انقلاب که نیروهای مسلح ما قوام لازم را نداشتند، این اتفاق می‌افتاد. 

وی به توفیقات نظام در بحث امکانات و تجهیزات نظامی اشاره کرد و یادآور شد: با تدبیر شایسته فرماندهی معظم کل قوا (حفظه الله) در بحث تجهیزات نظامی در دنیا حرف برای گفتن داریم.

استاندار با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود در کشور، اظهار کرد: مشکلات اقتصادی به این جهت رخ داده که طی این سال‌ها بر قوه مجریه، بانک مرکزی، سازمان مدیت و برنامه ریزی و وزارت اقتصاد و دارایی، تفکرات تکنوکراتی حاکم بود. 

قناعت به مظلومیت مسایل فرهنگی هم اشاره کرد و از بی توجهی‌های صورت گرفته به این حوزه نیز گفت و ادامه داد:  هر چه پیش‌تر می‌رویم سختی‌های کشور بیشتر می‌شود اما از این گردنه سخت هم عبور خواهیم کرد.

استاندار در اداه این نشست به تشریح موارد مطرح شده پرداخت و برای رفع آن‌ها راهکارهای لازم را ارائه کرد. 

انتهای پیام
captcha