بیان شعائر دین و پیشرفت‌های انقلاب در فضای مجازی ضروری است
کد خبر: 4095204
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰

بیان شعائر دین و پیشرفت‌های انقلاب در فضای مجازی ضروری است

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با بیان اینکه بدون تردید جهاد تبیین یکی از نیازهای اساسی امروز جامعه است، گفت: بیان حقایق و پیشرفت‌های انقلاب و شعائر دین و ارزش‌های متعالی در فضای مجازی امری ضروری است.

حجت الاسلام نجفی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی آذربایجان شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی جهادکشاورزی استان، حجت‌الاسلام مجید نجفی، مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهادکشاورزی آذربایجان شرقی، امروز هفتم آبان ماه، در جلسه قرارگاه جهادتبیین شهرستان خدا آفرین گفت: مخاطب جهاد تبیین مردم مخصوصاً جوانان و نوجوانان هستند.

وی افزود: تبیین یکی از کارهای بسیار مهم برای مقابله با هرگونه انحراف و تحریف در ارزش‌ها است، به همین علت رهبر معظم انقلاب بارها و در مقاطع گوناگون بر این مهم تأکید کرده‌اند.

نجفی بیان کرد: بدون تردید جهاد تبیین یکی از نیازهای اساسی امروز جامعه است و عدم انجام درست آن می‌تواند نتایج زیان باری به وجود بیاورد.

وی تصریح کرد: متأسفانه دشمن در جبهه باطل به‌صورت شبانه روزی با تبیین وارونه حقایق و تقدس زدایی از ارزش‌ها کار می‌کند؛ بنابراین وظیفه و تکلیفی که در این برهه از زمان بر عهده ما است اینکه در بیان حقایق و پیشرفت‌های انقلاب و شعائر دین و ارزش‌های متعالی مخصوصا در فضای مجازی اقدام به بیان حقایق بکنیم.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی ادامه داد: یکی از ابعاد مهم جهاد تبیین که می تواند توسط همکاران سازمان جهاد کشاورزی استان انجام بگیرد باز خوانی و تبیین خدمات جهاد گران و سنگر سازان بی سنگر در خدمات عمرانی در روستاها جهت محرومیت زدایی و پشتیبانی جنگ است که برای القای روحیه و فرهنگ مدیریت جهادی برای نسل جوان بسیار موثر خواهد بود.

انتهای پیام
captcha