افزایش هوشیاری و آگاهی مردم تنها راه مقابله با دشمنان است
کد خبر: 4095302
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹

افزایش هوشیاری و آگاهی مردم تنها راه مقابله با دشمنان است

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: دشمنان برای خدشه وارد کردن به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی از راه‌های مختلفی وارد می‌شوند که تنها راه مقابله با این یورش‌های ناجوانمردانه، افزایش آگاهی و هوشیاری مردم است.

مجتبی عبداللهی استاندار البرز

به گزارش ایکنا از البرز، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز در جلسه شورای اداری این استان که امروز، هفتم آبان در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، ضمن محکوم‌ کردن حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت احمد‌بن‌موسی(ع)، گفت: دشمنان برای خدشه وارد کردن به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی از راه‌های مختلفی وارد می‌شوند که تنها راه مقابله با این یورش‌های ناجوانمردانه، افزایش آگاهی و هوشیاری مردم است.

وی افزود: ما به‌عنوان کارگزاران این نظام مقدس، مسئولیتی جز خدمت به مردم نداریم، بنابراین باید در این راه کوشا باشیم و با خلاقیت و تلاش مضاعف نسبت به احصای راهکارهای حل مشکلات مردم اقدام کنیم.

عبداللهی با بیان اینکه ضرورت دارد که با آگاهی‌بخشی، تنویر و اقناع افکار عمومی، مردم را از چرایی حملات سخت و نرم دشمنان با خبر کنیم، گفت: دولت مردمی سیزدهم اهداف بزرگی را در راستای عدالت‌محوری و فسادستیزی دارد که تمامی مدیران استان باید در این جهت حرکت کنند.

استاندار البرز با بیان اینکه برای کسب رضایتمندی مردم می‌توانیم با نگاه مثبت، دیدارهای چهره به چهره و حضور در محله‌ها، اقدامات بزرگی را رقم بزنیم، افزود: مدیران به قوانین و مقررات مشرف هستند و راه‌های متعددی را برای رسیدگی قانونی به موضوعات مردم سراغ دارند، از این‌رو باید با شکیبایی نسبت به راهنمایی مردم اقدام کنند.

وی خطاب به شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی شهر گفت: سیمای شهرها و روستاها باید زیباسازی شود و مردم از حضور در خیابان‌ها و معابر لذت ببرند، همچنین باید مراسم و جشنواره‌های مناسب این فصل در بوستان‌ها و مراکز تفریحی شهر برگزار شود.

انتهای پیام
captcha