ضرورت تشکیل تیم اندیشه‌ورز رسانه‌ای برای تولید محتوای استکبارستیزی
کد خبر: 4095714
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۹

ضرورت تشکیل تیم اندیشه‌ورز رسانه‌ای برای تولید محتوای استکبارستیزی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی گفت: در زمان باقی‌مانده تا روز ۱۳ آبان تیم اندیشه‌ورز رسانه‌ای و تیم اندیشه‌ورز فرهنگی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل شود.

شورای اطلاع رسانی خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، سید محمدرضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی امروز ۸ آبان‌ماه در شورای اطلاع رسانی استان با تاکید بر شکست‌های خفت‌بار دشمن از ایران قوی، گفت: مردم جامعه اسلامی بدانند که گروه تکفیری داعش ساخته و پرداخته آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: یکی از دلایل امکان ورود عامل ترور شهدای شاهچراغ مشغول‌سازی نیروهای انتظامی و امنیتی در تجمعات و آشوب‌های خیابانی بوده؛ بنابراین باید این مهم توسط رسانه‌ها برای جامعه تبیین شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به نزدیک شدن به روز ملی استکبارستیزی، بیان کرد: افشای لایه‌های پنهان و  برنامه ریزی دقیق معاندین و سرویس‌های اطلاعاتی امریکا و رژیم صهیونیستی و رژیم سعودی در موضوع فوت مهسا امینی و اطلاع‌رسانی در مورد بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه در راستای روشنگری باید مدنظر قرار گیرد.

طالبی با بیان اینکه دشمنان از تمام توان و استعداد خود و بخش عمده اعتبارات مالی و دولتی برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده می‌کنند، اما همواره شکست‌ می‌خوردند که جای خرسندی و افتخار برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: در زمان باقی‌مانده تا روز ۱۳ آبان تیم اندیشه‌ورز رسانه‌ای و تیم اندیشه‌ورز فرهنگی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل و از ظرفیت‌های در اختیار این تیم‌ها نسبت به تهیه و تولید محصولات رسانه‌ای مورد نیاز استفاده شده و در اختیار همه رسانه‌ها قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به تلاش دشمن در استفاده از همه ظرفیت‌های رسانه‌ای، مسائل ضد فرهنگی، اختلافات قومی و مذهبی، جنگ‌های نیابتی و گروهی در مقابل ایران قوی و قدرتمند، اظهار کرد: امید دشمن به مناسبت‌های جعلی که در آبان ماه رقم زده، بود، اما اکنون در آستانه این مناسبت‌های جعلی زمین گیر شدند.

طالبی با بیان اینکه طی هفته جاری بیشترین توان رسانه‌های ملی و مجازی و روابط عمومی‌ها برای حضور آحاد مردم در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان امسال بکار گرفته شود، تصریح کرد: فضای محیطی و حقیقی و بیلبوردهای شهرداری و سایر نهادها برای اطلاع رسانی راهپیمایی بکار گرفته شود.

وی بر تشریح طرح کاپیتولاسیون و مصادیق اجرای این طرح با عکس و مستندات و اجرای مصاحبه با مردم به ویژه اساتید دانشگاه و دانشجویان توسط رسانه‌های استان تأکید کرد.

انتهای پیام
captcha