دیدار شهردار تبریز با خانواده شهیدان «موسوی اصل و خان‌محمدی اینانلو»
کد خبر: 4095793
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴

دیدار شهردار تبریز با خانواده شهیدان «موسوی اصل و خان‌محمدی اینانلو»

شهردار تبریز به همراه رئیس شورای اسلامی شهر با خانواده معظم شهیدان والامقام «سیداحمد موسوی اصل» و « پرویز خان‌محمدی اینانلو» دیدار و گفت‌وگو کرد.

خانواده شهدا، شهردار تبریزبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، یعقوب هوشیار، شهردار تبریز، عصر روز یکشنبه، هشتم آبان‌ماه، به همراه حجت‌الاسلام رسول برگی، رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر در دیدارهای جداگانه‌ای با خانواده شهیدان «سیداحمد موسوی اصل» و «پرویز خان‌محمدی اینانلو» دیدار و گفت‌وگو کرد.

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز، در این دیدارها، شهادت را توفیقی الهی برای بندگان خاص و برگزیدگان مکتب اسلام معرفی کرده و اظهار کرد: عزت و اقتدار انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثمره خون پاک شهیدان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس است.

وی افزود: جریان خون پاک شهدا در رگ‌های این ملت بزرگ، نظام مقدس جمهوری اسلامی را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار داده و نظام سلطه جهانی را به وحشت انداخته است.

هوشیار ادامه داد: خانواده‌های معظم و معزز شهدا صاحبان واقعی این انقلاب و نظام و ولی‌نعتمان مدیران کشور هستند و قطع به یقین مطالبات آنها نیز در راستای آرمان‌های امام راحل (ره) و اشاعه فرهنگ انقلابی و جهادی خواهد بود و ما به عنوان مدیریت شهری از این مطالبات استقبال می‌کنیم.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مدیریت شهری تبریز خود را ملزم به معرفی یکایک شهدای هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان می‌داند و در این راه تمام توان و ظرفیت خود را به‌کار خواهد بست.

در پایان این دیدارها، شهردار تبریز با اهدای لوح‌های جداگانه‌ای از خانواده شهیدان والامقام «سیداحمد موسوی اصل» و «پرویز خان‌محمدی اینانلو» قدردانی کرد.

شهید سیداحمد موسوی اصل متولد یکم فروردین سال ۱۳۵۰ در تبریز در تاریخ هجدهم اسفند سال ۱۳۶۵ در منطقه شلمچه و عملیات کربلای ۵ به فیض شهادت رسید و شهید پرویز خان‌محمدی اینانلو متولد یکم شهریور ۱۳۴۴ در تبریز در تاریخ نوزدهم اسفند سال ۱۳۶۳ در بمباران کبریت‌سازی به فیض شهادت نایل آمد.

انتهای پیام
captcha