ارتقای تحلیل سیاسی نوجوانان با تبیین تاریخ انقلاب
کد خبر: 4096395
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱
مدیرکل تبلیغات خراسان‌جنوبی مطرح کرد

ارتقای تحلیل سیاسی نوجوانان با تبیین تاریخ انقلاب

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه تبیین تاریخ انقلاب تحلیل سیاسی نوجوانان را افزایش می‌دهد، گفت: انقلاب اسلامی برای ما استقلال و آزادی را به ارمغان آورده است، اما باید مفهوم درستی از این واژه‌ها را القا کنیم.

جت‌الاسلام احمد رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام احمد رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی، امروز، 11 آبان‌ماه در مراسم نواخته شدن زنگ استکبار که در مدرسه صدرای بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: روز ۱۳ آبان یادآور خاطراتی چون دستگیری امام(ره) در قبل از انقلاب و تسخیر لانه جاسوسی است.

وی با بیان اینکه هر کدام از ایام‌الله برگ خاطره‌انگیزی در تاریخ انقلاب اسلامی را برای ما یادآوری می‌کند، تصریح کرد: تبعید امام(ره) به علت اعتراض ایشان به کاپیتولاسیون و مصونیت قضائی آمریکایی بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه در دوران پهلوی، آمریکایی‌ها برای حضور و کار در ایران حق توحش می‌گرفتند، ادامه داد: باید تاریخ انقلاب را به‌درستی برای نوجوانان تبیین کنیم.

وی با اشاره به ماجرای تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۵۸، اظهار کرد: سفارت آمریکا و به عبارت دیگر لانه جاسوسی آمریکا برای تحقیر ملت ایران فعالیت می‌کرد و اکنون اسناد لانه جاسوسی در ۱۴ جلد کتاب به چاپ رسیده است.

رضایی با اشاره به حضور ۵۰ هزار مستشار آمریکایی در ایران قبل از انقلاب اسلامی یادآور شد: بسیاری از این مستشاران در واقع کار جاسوسی می‌کردند و به هیچ وجه اجازه فراگیری اقدامات تخصصی را به مهندسان ایرانی نمی‌دادند و در حوزه نظامی حتی برای سرهنگ ایرانی تعیین تکلیف می‌کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه دشمن به دنبال متوقف کردن قطار پیشرفت ایران است، یادآور شد: دشمن وقتی دریافت که تحریم‌های او بلااثر شده برای آشوب‌های اخیر برنامه‌ریزی کرد.

وی با بیان اینکه تبیین تاریخ انقلاب تحلیل سیاسی نوجوانان را افزایش می‌دهد، گفت: انقلاب اسلامی برای ما استقلال و آزادی را به ارمغان آورده است، اما باید مفهوم درستی از این واژه‌ها داشته باشیم. بنای انقلاب در این آشوب‌ها بر مداراست، چراکه برخی از این افراد جوانان خود ما هستند که تحت‌تأثیر القائات دشمن هیجان‌زده شده‌اند. امروزه با تمام دشمنی‌ها، ایران یکی از قدرت‌های برتر منطقه است.

انتهای پیام
captcha