گرامیداشت سالروز میلاد امام حسن عسکری(ع) در قم برگزار می‌شود
کد خبر: 4096473
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵

گرامیداشت سالروز میلاد امام حسن عسکری(ع) در قم برگزار می‌شود

ویژه‌برنامه میلاد امام حسن عسکری(ع) با رونمایی سه عنوان کتاب بریل کودک و نوجوان در سالن غدیر کتابخانه عمومی آیت‌الله‌ا‌لعظمی خامنه‌ای در قم برگزار می‌شود.

برنامه میلاد امام حبرنامه میلاد امام حسن عسکری (ع)سن عسکری (ع) در قم برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قم، ویژه‌برنامه میلاد امام حسن عسکری(ع) به میزبانی بخش نابینایان کتابخانه عمومی آیت‌الله خامنه‌ای و با همکاری کانون نابینایان جلوه امید و سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری قم، پنجشنبه، 12 آبان‌ماه، ساعت 10 در سالن غدیر کتابخانه عمومی آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای واقع در خیابان شهید لواسانی برگزار می‌شود.

در این مراسم از سه عنوان کتاب بریل کودک و نوجوان با عنوان «قصه‌هایی از امام حسن عسکری(ع)» با حضور مسلم ناصری، نویسنده اثر رونمایی می‌شود. همچنین سخنرانی حجت‌الاسلام ناصر خلج، مدیحه‌سرایی حسن شالبافان و معرفی کتاب توسط فرزند شهید مدافع حرم، شهید مجید عسگری جمکرانی نیز از دیگر برنامه‌های این مراسم است.

علاقه‌مندان جهت حضور مجازی این برنامه می‌توانند از طریق اسکای‌روم اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قم به آدرس http://www.Skyroom.online/ch/nahaad/qompl در این جلسه حضور پیدا کنند که حضور در این مراسم برای عموم آزاد و رایگان است.

انتهای پیام
captcha