حضور گسترده مردم در راهپیمایی 13 آبان و ناکامی دشمنان
کد خبر: 4096822
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰

حضور گسترده مردم در راهپیمایی 13 آبان و ناکامی دشمنان

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: جضور گستره مردم در مراسم راهپیمایی 13 آبان امسال می‌تواند پیام مهمی به دنیای استکبار جهانی مخابره کند که با وجود جنگ ترکیبی و کودتای رسانه‌ای علیه ایران اسلامی باز در اهداف شوم خود ناکام ماندند.

روح الله متفکر آزاد، نماینده مردم تبریز در مجلسروح‌الله متفکر آزاد، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: 13 آبان امسال می‌تواند پیام مهمی به دنیای استکبار جهانی مخابره کند که با وجود جنگ ترکیبی و کودتای رسانه‌ای علیه ایران اسلامی باز در اهداف شوم خود ناکام ماندند.

وی ادامه داد: 13 آبان حقیقت بیداری و فهم جریان جوان انقلابی کشور در تمامی زمان‌ها را نشان می‌دهد که جوان کشور می‌داند هدف دشمن به چالش کشیدن منافع ملی ایران است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس تأکید کرد: حضور مردم ایران اسلامی نشان‌دهنده آن است که انقلاب شکوهمند اسلامی ارزان به دست نیامده است، بلکه برای آن هزاران شهید داده شده است.

متفکر آزاد تأکید کرد: از دیگر جلوه‌های حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان این است که آمریکا با همه هزینه کردن‌ها و راه‌اندازی چندین شبکه رسانه‌ای علیه منافع کشورمان نتوانست مردم غیور ایران اسلامی را از مسیر حق منحرف کند.

انتهای پیام
captcha