نظم جهانی با طلایه‌داری حکومت امام زمان(ع) تحقق می‌یابد
کد خبر: 4096922
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰

نظم جهانی با طلایه‌داری حکومت امام زمان(ع) تحقق می‌یابد

امام جمعه موقت بیرجند گفت: در گام دوم انقلاب، طلایه دار نظم جهانی حکومت جهانی مهدی آل محمد (ص) خواهد بود که باید تلاش کنیم این طلایه‌داری را تسریع ببخشیم.

حجت الاسلام مهدی رحیم آبادی، امام جمعه موقت بیرجندبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت الاسلام مهدی رحیم آبادی، امام جمعه موقت بیرجند، امروز ۱۳ آبان ماه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بیرجند اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند سال‌های پیش گفتیم جریان ۷۰ یا ۸۰ جلدی سوابق آمریکا از لانه جاسوسی را در کتاب‌های درسی بیاورید اما آمریکازاده‌های داخل و نفوذی‌ها که با شعار دین و انقلاب بر گرده مردم مسلط شدند این را در کتاب‌ها نیاوردند.

وی بیان کرد: امروز هر سه قوه عناصر انقلابی در راس قرار دارند و بدنه‌ها کم و بیش مریضی دارند اما حرکت رو به رشد است و تقاضا داریم فرمایشات معظم‌له برای خانواده‌ها و نسل جوان مطالعه و بازخوانی شود.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه فرمایشات رهبری از روضه عادی به مراتب بالاتر است آنچه به روضه‌ها، مجالس، انقلاب و زندگی ما هویت می‌دهد و در نهایت ما را سرافراز خواهد کرد عمل به فرامین نایب المهدی است، تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری نظام جدید جهان در حال شکل‌گیری است که باید خود را بیابیم، در گام دوم انقلاب، طلایه دار این نظم جهانی حکومت جهانی مهدی آل محمد (ص) خواهد بود که باید تلاش کنیم این طلایه‌داری را تسریع ببخشیم.

رحیم‌آبادی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند آخرین جمله من به منتظران حکومت جهانی این است که مهم‌ترین امری که باید به جامعه مقابل منتقل شود قدرت مقاومت ملت ایران است، بیان کرد: امروز در جنگ نرم و سخت توقع اسلام از ما مسلمانان این است با آماده‌باش بزرگ جهانی برای یک جهاد بزرگ مقدس جهانی آماده شویم، به ویژه فرمودند وزارت آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، وزارت ارشاد، وزارت علوم و اینها که با فکرها کار می‌کنند و نسخه دست این بزرگواران است توجه ویژه داشته باشند.

وی با بیان اینکه به عنوان افرادی که خدا ما را در این مسیر نورانی قرار داده وظیفه داریم این مسائل را برای نسل جوان تشریح و بازخوانی کنیم، تصریح کرد: جریان غرب، غرب‌گرایان، آمریکای خبیث و صهیونیست بین‌الملل با تمام وقاحت به فرمایش معظم‌له در اوج بی شرمی‌ هنوز هم ادعا می‌کنند دوستدار ملت ایران هستند.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه این نگاه جاهلانه و از روی غرض‌ورزی و کینه بسیار خطرناکی است که طمع بسته‌اند با این جملات مردم را به سمت خود بکشانند، افزود: به شکل بسیار اجمالی مقام معظم رهبری  جنایت‌های این جریان خبیث را بازخوانی کرده‌اند و فرموده‌اند، شما در این چهار دهه چه کاری می‌توانستید علیه ملت ایران انجام دهید که نکردید.

رحیم آبادی با اشاره به فرمایشات رهبری، بیان کرد: حمایت از تجزیه‌طلبان، راه‌اندازی ترورهای متعدد و کور، حمایت از صدام وحشی در جنگ، سرنگونی هواپیمای مسافربری ما با حدود ۳۰۰ نفر سرنشین، تحریم ملت ایران از اوایل انقلاب، شهادت سردار سلیمانی در حالیکه سردار قهرمان ملت ما نبود بلکه قهرمان منطقه بود، حمایت از قاتلان دانشمندان هسته‌ای، حبس میلیاردها دلار از دارایی‌های ملت و سایر که به فرموده رهبری در همه شرارت‌ها پای دولت آمریکا را می‌بینیم.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری آمریکای امروز همان آمریکای ۴۰ سال پیش است اما دو تفاوت دارد، رمز موفقیت ما امروز این است که ملت عزیز بدون ولی خدا چه ولی معصوم و چه عادل کاری از پیش نمی‌برد، افزود: ملت ایران گوش به فرمان امام بودند و امروز هم به ولی امام زمان توجه دارند لذا موفقیت‌های زیادی تاکنون داشته‌ایم بنابراین توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری امری ضروری و واجب است.

وی بیان کرد: بنا بر اذعان دشمن، گزینه تحریم‌ها نتوانسته به ملت ایران ضربه بزند؛ لذا تنها راه باقی‌مانده برای حمله به ایران و جوانان استفاده از فضای مجازی و تبلیغات ۲۴ ساعته و دیوانه کننده شبکه‌های ماهواره‌ای علیه ملت ایران است.

رحیم‌آبادی ادامه داد: آن‌ها تاکید کردند باید با تبلیغات رسانه‌ای هویت مردم ایران به ویژه جوانان را متحول و کاری کنیم آنها از هویت ایرانی اسلامی خود فاصله بگیرند و تا جایی که می‌توان با شایعات عجیب و غریب اذهان ایرانی‌ها را بمباران و در فضای رسانه‌ای اذهان مردم را پرآشوب و آشفته نشان داد تا نتوانند درست را از نادرست تشخیص دهند.

وی بیان کرد: امروزه در هر سه قوه عناصر انقلابی و اسلامی در صدر هستند و از طرفی باید فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی را گوش داده و در راستای عمل کردن به آن گام برداریم.

انتهای پیام
captcha