سابقه جنایات گروهک‌های ملحد در آذربایجان غربی آنها را روسیاه کرده است
کد خبر: 4096945
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹

سابقه جنایات گروهک‌های ملحد در آذربایجان غربی آنها را روسیاه کرده است

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: گروهک‌های ملحد و پناه گرفته پشت آمریکا رو سیاه‌تر از آن هستند که بتوانند با شعارهای فریب‌کارانه، خدشه‌ای به اتحاد، انسجام، وحدت و یکپارچگی ملت وارد کنند زیرا یاد داریم که این گروهک‌ها، پنج هزار و ۴۰۰ همسر و مادر را در آذربایجان غربی عزادار کردند ولی الان شعار حمایت از زنان می‌دهند.

ابراهیم عزیزی، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، ابراهیم عزیزی، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ۱۳ آبان در در جمع راهپیمایان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در ارومیه اظهار کرد: ما در ۱۳ آبان سال ۵۷ و همین حضور حماسی مردم در راهپیمایی امروز توسط جوانان عزیز، غیرتمند، شجاع و انقلابی ثابت کرده‌ایم آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، ۱۳ آبان ماه سند شجاعت، غیرت دینی و انقلابی ملت ایران است و سند رسوایی آمریکا و استکبار جهانی به شمار می‌رود.

وی افزود: تحولات ۱۳ آبان ماه نقطه عطف انقلاب اسلامی و موتور محرکه مبارزه با طاغوت و استکبار جهانی است، ۱۳ آبان ماه نقطه عطف تاریخی انقلاب اسلامی که از بدو پیدایش در تاریخ پرافتخار ملت مومن و انقلابی ایران به عنوان نقطه عطفی در حرکت ماندگار ایران اسلامی بوده، است و خواهد بود.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ۱۳ آبان ماه و حضور حماسی امروز مردم ارومیه و سایر استان‌های کشور نماد شکست‌پذیری آمریکا در مقابل ملت رشید ایران، نوجوانان، جوانان، زنان و دختران این مرز و بوم و امروز روز شکست هینمه پوشالی و توخالی آمریکا است.

وی با بیان اینکه ۱۳ آبان ماه روز باور قدرت اسلام و جوانان متکی به ارزش‌های دینی و انقلابی است، گفت: در این راستا از ۱۳ آبان ماه یوم‌الله نام برده می‌شود چرا که نقطه عطف تاریخی در انقلاب اسلامی بوده، هست و خواهد بود.

عزیزی تصریح کرد: پیام ملت ایران با این حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان روشن است، به آمریکا، ایادی آن در منطقه و عوامل داخل کشور اعلام می‌کنیم در صورت خدشه به آرامش و امنیت ملت ایران، همه جا را برای شما ناامن و ناآرام می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: این پیام مردم آذربایجان غربی است اگر کانون‌های قدرت یعنی ملت ما، نیروهای مسلح، نفوذ معنوی منطقه‌ای، جوانان، نوجوانان، زنان و دختران ما مورد خدشه قرار بگیرند، اگر به امنیت ما خدشه وارد کنید، همه جا را برای شما ناامن خواهیم کرد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: آمریکا و فتنه‌گران داخلی بدانند که اگر به امنیت ما خدشه وارد کنید، اگر به آرامش مردم ما خدشه وارد کنید، آرامش‌تان را برهم می‌زنیم.

عزیزی ادامه داد: اگر به ایادی خود در داخل و نظام‌های وابسته و جاهلی دل خوش کرده‌اید، مطمئن باشید همین جوانان ۱۳ آبان و همین زنان و دختران شجاع، به سراغتان می‌آیند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مردم ما در اوج صبوری و بصیرت تحولات را رصد می‌کنند که باید به این مردم افتخار کنیم چون بزرگترین ویژگی آنها، دشمن شناسی، جریان شناسی و حق و باطل شناسی است.

وی تاکید کرد: گروهک‌های ملحد و پناه گرفته پشت آمریکا رو سیاه‌تر از آن هستند که بتوانند با شعارهای فریب‌کارانه، خدشه‌ای به اتحاد، انسجام، وحدت و یکپارچگی ملت وارد کنند زیرا یاد داریم که این گروهک‌ها، پنج هزار و ۴۰۰ همسر و مادر را در این استان عزادار کردند ولی الان شعار حمایت از زنان می‌دهند.

عزیزی با اشاره به برخی طرح‌های استکبار جهانی و ایادی آن در منطقه به ویژه طرح مرزهای خونین و ایجاد فشار، تهدید، تحریم علیه ملت بزرگ ایران افزود: با اینها می‌خواهید با مردم ایران رودررو شوید؟ اگر تهدیدات شما کارساز بود، در این عمر پربرکت انقلاب اسلامی از بدو پیروزی تا به امروز، بر مردم و کشور ما اثر می‌گذاشت.

وی با یادآوری آغاز جنگ با مردم ایران تنها پنج روز بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی توسط این گروهک‌ها اضافه کرد: شما همان‌هایی هستید که غائله خلق بلوچ، عرب و ترکمن را ایجاد کردید البته راه به جایی نبردید.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دشمنان نباید از صبر انقلابی مردم ما سوءاستفاده کنند، گفت: بترسید از آن زمانی که کاسه صبر مردم لبریز شود.

عزیزی گفت: ما صلابت، ایستادگی، غیرت و شجاعت و نهراسیدن را از فرهنگ عاشورایی و مکتب نبی مکرم اسلام، ائمه معصومین(ع) آموخته‌ایم و در مکتب امام حسین(ع) پرورش یافته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه ما با آغوش باز شهادت را می‌پذیریم، افزود: ما از مرگ نمی‌هراسیم، یک حرکت کوردلانه در حرم حضرت احمد بنموسی انجام دادید، نتیجه آن حضور پرشور امروز مردم در صحنه است.

 

انتهای پیام
captcha