هنجارشکنان باید مجازات شوند
کد خبر: 4097106
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹

هنجارشکنان باید مجازات شوند

نماینده مردم طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهارباغ استان البرز در مجلس شورای اسلامی با محکوم‌ کردن و انزجار از آشوب‌ها و اغتشاشات اخیر گفت: هنجارشکنان با مدیریت ایادی استکبار باید به اشد مجازات محکوم شوند.

علی حدادی، نماینده مردم طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهارباغ استان البرز

به گزارش ایکنا از البرز، علی حدادی، نماینده مردم طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهارباغ استان البرز امروز، 14 آبان در حاشیه دیدار با حجت‌الاسلام یاسر اسماعیلی، روحانی نظرآبادی که از سوی اغتشاشگران مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود، اظهار کرد: اولین بار نیست که دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی توطئه‌ای را رقم می‌زنند و هر روز به شکلی خودنمایی می‌کنند.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت کشور ضروری است و ورود جدی قضایی در این زمینه باید صورت گیرد.

وی با ابراز تأسف از صدماتی که از ناحیه افراد آشوبگر به این روحانی وارد شده است، افزود: هنجارشکنان با این اقدام خود خط قرمز را نیز رد کردند، بنابراین باید به اشد مجازات گرفتار شوند. 

حدادی یادآور شد: براساس گزارش پزشک معالج این طلبه، جراحت ضربات به این روحانی در حال درمان است و همچنان باید تحت معالجه باشد.

یادآور می‌شود، حجت‌الاسلام اسماعیلی در جریان آشوب‌های پنجشنبه، ۱۲ آبان‌ماه در آزادراه کرج ـ قزوین و کمالشهر کرج به شدت مصدوم شد.

، این طلبه روحانی مسئول کانون فرهنگی، هنری و مذهبی یکی از مساجد شهرستان نظرآباد استان البرز است که به علت شدت جراحات در بیمارستان کوثر کرج تحت عمل جراحی قرار گرفت. اغتشاشگران این طلبه را با سلاح سرد و تفنگ ساچمه‌زنی مجروح کردند.

انتهای پیام
captcha