جلسه تفسیر قرآن «حجت‌الاسلام سیدجواد بهشتی» در تهران
کد خبر: 4097107
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷

جلسه تفسیر قرآن «حجت‌الاسلام سیدجواد بهشتی» در تهران

جلسه هفتگی تفسیر پژوهشگر قرآنی در دو مکان مسجد جامع مهدیه دیباجی و حرم حضرت عبدالعظیم(ع) برگزاری می‌شود.

جلسه تفسیر موضوعی قرآنبه گزارش ایکنا، جلسه تفسیر موضوعی قرآن حجت‌الاسلام سیدجواد بهشتی، پژوهشگر قرآنی و مشاور فرهنگی رئیس ستاد اقامه نماز کشور در دو مکان یکی شمال تهران و دیگری جنوب تهران برگزار می‌شود.

این جلسه چهارشنبه‌ها پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد جامع مهدی واقع در بزرگراه صدر، دیباجی جنوبی، بین لادن و بختیاری برگزار خواهد شد.

همچنین جلسه دیگر این کارشناس امور قرآنی شب‌های جمعه، پس از اقامه نماز مغرب و عشا در حرم حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می‌شود که در هفته گذشته با موضوع «جهاد، میدان آزمایش با استناد به آیات و روایات» همراه بود.

حجت‎الاسلام والمسلمین سیدجواد بهشتی، متولد ۱۳۳۳ از شهر کاشان است و تحصیلات حوزوی خارج فقه دارد. وی سابقه فعالیت‌هایی را چون مدیرکل دفتر قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش در امور عترت و نماز دارد و هم‌اکنون در سمت مشاور وزیر آموزش و پرورش در همین حوزه مشغول به فعالیت است.

همچنین ۱۰ عنوان کتاب تألیف کرده که از جمله آنهاست؛ تفسیر آیات خانواده در قرآن کریم، شیوه‌های دعوت به نماز، تأملی دوباره در ادبیات دینی. وی کارشناس برجسته ستاد اقامه نماز و از تدوین‌گران محتوایی «درس‌هایی از قرآن» حجت‌الاسلام محسن قرائتی و کارشناس هزاران برنامه فرهنگی و دینی به ویژه در عرصه برنامه‌های قرآنی صدا و سیماست.

انتهای پیام
captcha