طرح‌های مرتبط با «یزد حسینیه ایران» ساختارمند باشد
کد خبر: 4097257
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۳

طرح‌های مرتبط با «یزد حسینیه ایران» ساختارمند باشد

شهردار یزد با اشاره به لزوم ساختارمند بودن طرح‌ها و برنامه‌های مرتبط با یزد حسینیه ایران گفت: این طرح‌ها باید در شورای فرهنگ عمومی استان مطرح و تصویب شود.

ابوالقاسم محی الدینی، شهردار یزدبه گزارش ایکنا از یزد، ابوالقاسم محی‌الدینی، شهردار یزد، امروز، 14 آبان ماه در نشست کمیته «یزد حسینیه ایران» اظهار کرد: بحث حسینیه ایران موضوعی است که تمام بخش‌ها را درگیر می‌کند و طرح‌های آن باید در شورای فرهنگ عمومی به تصویب برسد.

وی تصریح کرد: به این صورت تمامی برنامه‌هایی که با موضوع یزد، حسینیه ایران برگزار می‌شود، ساختارمند شده و علاوه بر اینکه به صورت هماهنگ در میان تمامی ادارات انجام می‌شود، زمینه ماندگاری آن هم به وجود می‌آید.

محی‌الدینی تصریح کرد: بخشی از این برنامه‌ها مربوط به شهرداری و شورای اسلامی شهر است که با هماهنگی میان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و شورای اسلامی شهر این برنامه‌ها اجرایی می‌شود.

شهردار یزد با تأکید بر اینکه برنامه‌های سال ۱۴۰۲ شهرداری یزد در حال تدوین و بسته شدن است گفت: طرح‌ها و برنامه‌های قابل اجرای مرتبط با شهرداری در بحث حسینیه ایران هم بررسی و در صورت اجرایی بودن تصویب می‌شود تا در برنامه‌های سال آینده لحاظ شود.

انتهای پیام
captcha