جنگ ترکیبی فتنه جدید دشمن علیه ملت ایران است
کد خبر: 4097458
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲

جنگ ترکیبی فتنه جدید دشمن علیه ملت ایران است

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه جنگ ترکیبی دشمن علیه ملت ایران با تمام قوا در حال انجام است، گفت: همه در این شرایط مسئول هستیم چرا که اتفاقات اخیر جنگ ترکیبی است نه اغتشاشات خیابانی.

حجت الاسلام آل هاشم، امام جمعه تبریزبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز، امروز، 15 آبان‌ماه، در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، خطاب به مسئولان گفت: مسئولان فرهنگی برنامه‌های اثرگذار در جهت ارتقای فعالیت‌ها داشته باشند و تنها گزارش و آمار ندهند.

وی با بیان اینکه جنگ ترکیبی دشمن علیه ملت ایران با تمام قوا در حال انجام است، اظهار کرد: همه ما در این شرایط مسئول هستیم چرا که اتفاقات اخیر جنگ ترکیبی است نه اغتشاشات خیابانی.

آل هاشم، با تأکید بر اینکه در رابطه با کار فرهنگی مشکلاتی هست و برنامه ریزی متناسب با کار فرهنگی اثرگذار نداریم، گفت: مسئولان فرهنگی به‌جای گزارش و آمار برای برون رفت از شرایط راهکار ارائه دهند.

امام جمعه تبریز افزود: امروز مهندسی فرهنگی در کشور یک ضرورت انکارناپذیر است و این امر مثال همان باغبانی است که به هنگام نهال کاشته و در زمانش آبیاری و هرز و سم‌پاشی و میوه‌ چینی می‌کند؛ بر همین اساس باید فضای فرهنگی کشور را باغبانی کرد و دست اندرکاران به فکر باغبانی و برنامه‌های اثرگذار باشند.

وی ناآرامی و اغتشاش را قتلگاه حرکت رو به جلوی نظام اسلامی خواند و اظهار کرد: البته اتفاقات مبارکی در برخی دانشگاه‌های استان شکل گرفته است و دانشجویان به ضرورت گفت‌وگو رسیده‌اند که متاسفانه اگر ما سر وقت به تذکرات رهبری توجه می‌کردیم امروز این مشکلات را نداشتیم.

انتهای پیام
captcha